Home » بهترین سایت خرید لایک

بهترین سایت خرید لایک

بهترین سایت خرید لایک

بهترین سایت خرید لایک

با وجود تعداد زیادی از پیج های برندها و کسب و کارهای مختلف ، رقابت برای افزایش درآمد و توسعه کسب و کار در اینستاگرام به شدت بالا گرفته است و همه کسب و کارهای مشغول در اینستاگرام سعی می کنند تا مخاطبان بیشتری را به طرف خود جذب کنند. با این وجود اگر به دنبال پیشرفت در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام هستید باید با الگوریتم های آن آشنا باشید بنابراین در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی الگوریتم و بهترین سایت خرید لایک اینستاگرام بپردازیم.

الگوریتم اینستاگرام چیست ؟

از آنجایی که بعد از راه اندازی اولیه ، اینستاگرام به میلیون ها کاربر دست یافت و به نوعی به ترند سال های 2013 تبدیل شد ، مدیریت محتوای آپلود شده در این پلتفرم باید کنترل می شد. هدف از کنترل محتوای آپلود شده کاربران می توانست موارد اخلاقی و یا حتی ارائه تبلیغات بهتر برای کاربران باشد به همین دلیل اینستاگرام و بعد از آن تیم متا (فیسبوک) الگوریتم های مختلفی را برای قسمت های اینستاگرام طراحی و ساختند تا بتوانند مدیریت بهتری بر محتوای تولیدی کاربران داشته باشند.

تغییرات الگوریتم اینستاگرام

الگوریتم های اینستاگرام متناسب زمان دسخوش تغییرات مختلفی شدند تا بتوانند با قوانین اینستاگرام همراستا باشند. برای مثال الگوریتم اینستاگرام باید می توانست محتواهایی که قوانین کپی رایت را نقض می کنند شناسایی کند و یا همچنین علایق کاربران را به صورت دقیق دنبال کند تا بتواند محتواهای مرتبط را به کاربران ارائه کند. در ادامه به برخی از مهمترین تغییرات الگوریتم اینستاگرام می پردازیم که می تواند نقش تاثیر بالایی برای انتخاب بهترین سایت خرید لایک اینستاگرام به دنبال داشته باشد.

شناسایی فالوورهای فیک پیج های اینستاگرام

یکی از نقاط ضعف و یا قوت اینستاگرام امکان ساخت پیج های فیک و به اصطلاح بدون کاربر می باشد. نقطه ضعف می تواند به این دلیل باشد که در گذشته که الگوریتم اینستاگرام مبنای خود را برای رتبه بندی های پست های پیج های مختلف ، تعداد فالوور و یا دنبال کننده در نظر می گرفت ، بسیاری از پیج هایی که تولید محتوای با کیفیت داشتند نمی توانستند با رقبای خود که اقدام به خرید فالوور فیک می کردند ، رقابت کنند و به همین دلیل این موضوع می توانست برای تعدادی از افراد نقطه ضعف محسوب شود و برای بسیاری دیگر نقطه قوت !

اینستاگرام با بررسی این موضوع الگوریتم خود را به نحوی تغیر داد که در حال حاضر این الگوریتم ها می توانند به راحتی تعداد فالوورهای فیک هر پیج را پیدا کنند و این پیج ها را با کمتر دیده شدن پست ها مجازات کند. به همین دلیل خرید فالوورهای فیک نمی تواند سود زیادی جز افزایش تعداد فالوور برای پیج شما داشته باشد و اگر شما به مخاطبان خود رسیده اید و تنها به دنبال پز دادن تعداد فالوورها هستید خرید فالوور فیک می تواند منطقی باشد اما اگر به دنبال افزایش مخاطبان خود هستید پیشنهاد می کنیم که نرخ تعامل پیج خود را با خرید لایک از بهترین سایت خرید لایک افزایش دهید.

نرخ تعامل با کاربران

همانطور که اشاره کردیم ، بعد از شناسایی موضوع فالوورهای فیک ، الگوریتم های اینستاگرام به سمت نرخ تعامل بیشتر هر پیج اینستاگرامی کشیده شدند و به این ترتیب نرخ تعامل به مهمترین عامل برای دیده شدن در اکسپلور تبدیل شد. بنابراین اگر هدف شما از افزایش تعداد فالوور اینستاگرام بیشتر دیده شدن و جذب فالوورهای واقعی است باید در ابتدا با همین تعداد فالوور ، نرخ تعامل پیج خود را کاربران را افزایش دهید. در ادامه به برخی از روش های معمول برای افزایش نرخ تعامل می پردازیم.

خرید لایک از بهترین سایت خرید لایک اینستاگرام

یکی از روش های افزایش نرخ تعامل با کاربران خرید لایک از بهترین سایت خرید لایک اینستاگرام می باشد. در واقع دریافت لایک از پیج هایی که نرخ تعامل بالایی دارند می تواند به بیشتر دیده شدن پست های شما کمک کند و نرخ کلی تعامل پیج شما را افزایش دهد. این روش علاوه بر مزیت های مختلف می تواند سریع ترین روش ممکن برای تحقق این هدف باشد.

افزایش کامنت ها

علاوه بر تعداد لایک ، تعداد کامنت ها و طول آن ها هم می تواند بر تصمیم گیری های الگوریتم اینستاگرام تاثیر داشته باشد. معمولا کامنت های بیشتر به معنای جذاب تر بودن محتوا خواهد بود چرا که کامنت ها یکی از راه های تعریف شده در شبکه های اجتماعی برای حمایت از کسب و کارها و پیج های مختلف می باشد. مانند لایک ، افزایش کامنت هم می تواند به دو صورت افزایش لایک ارگانیک و خرید کامنت باشد که متناسب با نیاز خود می توانید از هردو روش بهره مند شوید.

بازدید ها

بازدیدها مخصوصا برای محتواهای ویدیویی از اهمیت بیشتری برخوردارند. در واقع بازدیدها می تواند عامل مناسبی برای تعیین بازخوردها از کاربران باشد و به این ترتیب مدت زمان تماشای ویدیوهای پیج شما از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود. معمولا افزایش بازدید ارتباط نزدیکی با کیفیت محتوا دارد ، بنابراین اگر محتوای شما مفیدتر ، کاربردی تر و یا سرگرم کننده تر باشد می تواند کاربر را با محتوا درگیرتر کند که این موضوع دقیقا همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید. البته خرید بازدید هم معمولا از پکیج های بهترین سایت خرید لایک اینستاگرام می باشد که می توانید از آن ها بهره مند شوید.

ویژگی های جدید اینستاگرام

اینستاگرام با گذشت زمان ، ویژگی های جدیدی به اینستاگرام اضافه می کند که از جمله آن ها می توان به استوری ها ، Reel ، IGTV اشاره کرد. با این ویژگی های جدید طبیعتا باید انتظار اضافه شدن آن ها به معیاری برای رتبه بندی پست ها را هم داشت چرا که به هر حال این ویژگی ها هم کاربران خاص خود را خواهند داشت و اینستاگرام هم می تواند تبلیغات خود را به شکل های مختلف در معرض دید کاربران قرار دهد.

بنابراین اگر به دنبال افزایش لایک و فالوور اینستاگرام پیج خود هستید باید حتما از تمامی ویژگی های اینستاگرام به نغع خود استفاده کنید. البته ممکن است تولید محتوا به شکل های مختلف در قالب استوری و پست کمی نیاز به زمان بیشتری داشته باشند اما قطعا ارزشمند خواهد بود. اما اگر زمان کمی در اختیار دارید ، می توانید با خرید لایک از بهترین سایت خرید لایک اینستاگرام در کمترین زمان ممکن به نرخ بالایی از تعامل با کاربران دست یابید.

تبلیغات اینستاگرام

یکی از اولین منبع های درآمد شبکه های اجتماعی ، ارائه تبلیغات به صورت بهینه به کاربران می باشد. در واقع طبق اصول شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام ، کاربران می توانند به صورت رایگان محتواهای تولید شده سایر کاربران را مشاهده کنند اما باید در کنار آن تبلیغات پلتفرم را هم ببینند تا ارائه خدمات به کاربران رایگان باقی بماند.

تبلیغات اینستاگرام یکی از محبوب ترین انواع تبلیغات در شبکه های اجتماعی است که به صاحبان کسب و کارهای مختلف این اجازه را می دهد تا بتوانند تبلیغات خود را به میلیون ها کاربر هدف نشان دهند و آن ها را به سمت وب سایت ها ویا گیج های خود راهی کنند. تبلیغات اینستاگرام هم با بروزرسانی های مختلف الگوریتم اینستاگرام بسیار هوشمندتر شده است و می تواند تبلیغات را متناسب با علایق کاربران فیلتر کند تا شانس خرید و تبدیل شدن به مشتری را برای تبلیغ کنندگان افزایش دهد. بنابراین علاوه بر خرید لایک از بهترین سایت خرید لایک اینستاگرام می توانید از تبلیغات اینستاگرام هم برای توسعه کسب و کار خود استفاده کنید.

 

Have your say!

0 0

نظرتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

فراموشی رمز عبور

Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

رفتن به نوار ابزار