Home » بهترین سریال های جهان

بهترین سریال های جهان

با اینکه ما در ایران زندگی می کنیم ولی سایت ها و کانال های بسیاری هستند که امکان دانلود فیلم و سریال خارجی را فراهم می کنند. سوالی که برای همه همیشه مطرح است این بوده که بهترین سریال های جهان کدام هستند؟ البته که همیشه سلیقه ها متفاوت می باشد. بسیاری از سریال ها در حال پخش هستند و حتی برخی از آنها به اتمام رسیده اند. ما قصد داریم در یک لیست بهترین ها را به شما معرفی نماییم تا از دیدن آنها لذت ببرید. تلاش ما بر این است که بتوانیم از ژانرهای متفاوت برای شما مثال هایی را بیاوریم تا هر فردی با هر سلیقه ای بتواند بهترین را انتخاب نماید.

بهترین سریال های جهان

بهترین سریال های جهان

نقد و برسی سریال بازی تاج و تخت GAME OF THRONES | از 10 چند

از بهترین سریال های جهان در ژانر ماجراجویی و اکشن در دهه های اخیر است که در سال های 2011 تا 2019 پخش شده است. این سریال در واقع داستان درگیری چند خاندان برای بدست آوردن تاج و تخت و پادشاهی می باشد. سایت Digital Spy که یکی از منابع معتبر در زمینه فیلم و سریال است چندی پیش براساس یک نظر سنجی مردمی اعلام کرده بود که این سریال از نظر عموم یکی از بهترین سریال های قرن 21 می باشد.

9.9 شگفت انگيز

نقد و برسی سریال شرلوک SHERLOCK | از 10 چند

این سریال در سال 2010 الی 2017 تولید و پخش گردیده و بسیار مناسب برای افرادی است که طرفدار ژانر جنایی و رازآلود هستند. بازیگر نقش اصلی سریال Bendict Cumberbatch بوده که با بازی درخشان خود توجه بسیاری را به سمت سریال جذب کرده است. داستان این فیلم درباره یک کارگاه معروف به نام شرلوک هلمز است که به همراه جان واتسون به عنوان دوست و دستیارش پرونده هایی که پلیس قادر به حل آن نیست را به سرانجام می رسانند. هوش هلمز او را در این سریال به یک فرد خودگرا تبدیل کرده در حالی که بقیه انسان ها را احمق فرض می کند.

9.8 شگفت انگيز

نقد و برسی سریال افسارگسیخته BREAKING BAD | از 10 چند

از سال 2008 پخش این سریال آغاز شده است و در سال 2013 به پایان رسیده. این سریال توانست تحسین منتقدان بسیاری را دریافت کند و توانسته تا کنون 7 جایزه از مراسم امی را بدست آورد. به علاوه برای بسیاری از جوایز دیگر مانند انتخاب بهترین بازیگر مرد در مراسم های گلدن گلوب و انجمن بازیگران نامزد گردید. موفقیت های آن به حدی بود که به آن لقب ارزشمندترین سریال تاریخ را داده و در کتاب گینس ثبت کرده اند.

9.7 شگفت انگيز

نقد و برسی سریال کماندار ARROW | از 10 چند

یکی از بهترین سریال های جهان است که بین سال های 2012 تا 2020 پخش شده و بینندگانی را جذب خود می کند که طرفدار ژانر اکشن و ماجراجویی هستند. داستان مربوط به جوان بیلیونری می باشد با نام الیور کویین که به مدت 5 سال در یک جزیره گیر می افتد. پس از بازگشت او به شهرش تصمیم می گیرد که اتفاقاتی که در جزیره برایش اتفاق افتاده را پنهان کند. او در نهایت با توجه به حوادثی که پشت سر گذاشته تصمیم می گیرد یک شورشی گردد و در شهر خود عدالت را به ارمغان آورد.

9.5 شگفت انگيز

نقد و برسی سریال آشنایی با مادر HOW I MET YOUR MOTHER | از 10 چند

سال ساخت آن مربوط به سال های 2005 تا 2014 است و در ژانر کمدی و رمانیتک تولید شده است. داستان سریال مربوط به سال 2030 است که تد میانسال تصمیم می گیرد برای بچه هایش داستان آشنایی با مادرشان را بازگو کند. این داستان طولانی پر از اتفاقات و صحنه های خنده دار است که تد و دوستانش باعث ایجاد آنها شده اند.

9.3 شگفت انگيز

نقد و برسی سریال فرزاندان آشوب SONS OF ANARCHY | از 10 چند

سریال مربوط به سال های 2008 تا 2014 است که دارای ژانری هیجانی، درام و جنایی است. در این فیلم نویسنده و کارگردان به حاشیه های زندگی گروهی از الواط ها که در یک شهر کوچک در آمریکا زندگی می کنند پرداخته. این گروه علاقه به درآمد های غیر قانونی از راه فروش مواد دارند و درواقع درگیری هایی که این افراد با پلیس دارند قسمت جالب و جذاب سریال است.

9.2 شگفت انگيز

نقد و برسی سریال آینه سیاه BLACK MIRROR | از 10 چند

سریال آینه سیاه یکی از بهترین سریال های جهان است که برای مخاطبانی ساخته شده که علاقه به ژانر علمی تخیلی داشته و سال تولید به سال های 2011 تا 2019 بر می گردد. این سریال هر قسمت از آن دارای یک داستان فوق العاده بوده و در واقع به اعتراض به پیشرفت تکنولوژی و بلایی که این تکنولوژی و فناوری ها بر سر زندگی مردم آورده است می پردازد.

9.1 شگفت انگيز

نقد و برسی سریال دوستان FRIENDS | از10 چند

یکی از سریال هایی که با وجود گذشت سالیان طولانی از پخش آن هنوز پرطرفدار است Friends می باشد. سال تولید آن مربوط به 1994 الی 2004 است و ژانر آن کمدی و رمانتیک می باشد. در واقع این سریال حول محور زندگی شش دوست است که در منطقه ای به نام منتهن نیویورک زندگی می کنند. داستان جذاب آن باعث شده که حتی طرفداران آن چندین بار به تماشای آن بنشینند.

9 شگفت انگيز

نقد و برسی سریال لوسیفر LUCIFER | از 10 چند

سریال لوسیفر یکی از پرطرفدار ترین سریال های جهان است که در شبکه تلویزیونی Netflix پخش گردیده که تمامی فصل های آن ساخته و پخش شده است. داستان درباره لوسیفر مورنینگ استار است که به عنوان فرشته ای که از بهشت رانده شده و پادشاهی جهنم را برعهده دارد می باشد ولی حال تصمیم گرفته برای شناخت بهتر انسان ها و درک توانایی بالای آنها به زندگی در دنیای ما بپردازد.

8.9 عالی
  • 1
  • 2

Have your say!

0 0

نظرتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

فراموشی رمز عبور

Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

رفتن به نوار ابزار