Home » معرفی کامل لیست بهترین سایت های سئو

معرفی کامل لیست بهترین سایت های سئو

معرفی کامل لیست بهترین سایت های سئو

استانداردهای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به طور مداوم در حال تغییر هستند. بهترین سایت های سئو می توانند اطلاعات مهمی را در اختیار شما بگذارند. مانند رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی، و فناوری های نوظهور مانند هوش مصنوعی (AI)؛ موتورهای جستجو هر روز  برای این که نتیجه های بهتری بگیرید، راه حل های مختلف و خوبی را پیش پای شما می گذارد.

 

برای انجام این کار، آنها بر مواردی مانند اعتبار صفحه، نرخ کلیک و حتی جستجوهایی که از دستیارهای صوتی مانند Amazon Alexa و Google Assistant می‌آیند، تمرکز می‌ کنند.

 

به عنوان یک بازاریاب، بسیار مهم است که بتوانید با بهترین سایت های سئو آشنا شوید. در این لیست بهرین سایت های سئو را با یکدیگر بررسی می کنیم و درباره مزیت های هرکدام بحث می کنیم.

بهترین سایت های سئو

نقد و برسی سایت سئو Moz | از 10 چند

Moz یکی از بهترین سایت های سئو می باشد که یک سایت با استاندارد های طلایی است تا بتواند برای بهتر شدن سئو سایتتان و مقالات آموزشی کمک بسیاری کند. تیم مشارکت کنندگان Moz Blog هر روز یک مقاله برای کمک به گسترش دانش شما در مورد بهینه سازی سایت ارائه می دهد.

9.8 شگفت انگيز

نقد و برسی سایت سئو نیل پاتل | از 10 چند

نیل پاتل و تیمش از بازاریابان با استعداد دنیا هستند. آنها یکی دیگر از بهترین سایت های سئو را نیز تأسیس کرده اند که در آن می توان اخبار بازاریابی را در مورد هر مشکلی که دارید، مطالعه نمایید. سئو نیز یکی از آن مقاله هایی است که هر روز اطلاعات جدید آن را در سیستم خود بروز رسانی می کند. همچنین ویدیوهای آنها به اندازه پست های وبلاگ آنها جذاب است.

9.5 شگفت انگيز

نقد و برسی تجزیه تحلیل با Search Engine land | از 10 چند

یکی از بهترین سایت های سئو، Search Engine Land است و برای سایت هایی که می خواهند تجزیه و تحلیل کل سئو سایت خود را بررسی کنند، مناسب است. این سایت برای بازاریاب ها بسیار کاربردی بوده و اگر شما هم جزو این افراد هستید، به شما این سایت پیشنهاد می شود.

9 شگفت انگيز

نقد و برسی BACKLINKO مناسب بهینه سازی سایت | از 10 چند

برایان دین با انتشار مطالعات و راهنمایی های پرکاربردش درباره توصیه های سئو، توانسته تا وبلاگش به نام Backlinko را تأسیس کند. این سایت از بهترین سایت های سئو است. او ادعا می کند که فقط نکات و استراتژی هایی را بین مردم به اشتراک می گذارد که کاربردی هستند و رتبه های بالاتری را برای سایت شما به ارمغان می آورند. به این دلیل جزو بهترین سایت های سئو است که او پست هایی را در مورد اینکه چگونه ترافیک سایت خود را در مدت زمان کوتاهی با درصدهای بسیار بالا افزایش دهید منتشر می کند. راهنما و مقاله های این سایت به شما کمک می کند که چگونه بک لینک خوبی بسازید و برای نوشتن مقاله هایتان، چه کلمه کلیدی هایی را انتخاب کنید که مردم بیشتر آنها را سرچ کنند.

8.9 عالی

نقد و برسی هاست سئو مناسب تولید کنندگان محتوا | از 10 چند

هاست از بهترین سایت های سئو بوده و حتی برای کسانی که سایت هایی با قالب وردپرس هستند، مناسب بوده و می توان تمام نکاتی که باید در یک مقاله بهینه شده، رعایت شود را به شما گوشزد می کند. Yoast همچنین اصول و آموزش SEO را در وب سایت خود ارائه می دهد تا بتوانید دانش خود را افزایش دهید. اگر سؤالاتی دارید که نیاز به پاسخ دارند، مانند سؤالی چون "کدام صفحات را باید noindex یا nofollow کنم؟" یا "چرا گوگل محتوای من را به درستی ایندکس نمی کند؟" سایت خوبی برای شروع و پیدا کردن سؤالات است.

8.8 عالی

نقد و برسی SEMrush بزرگ ترین ابزار سئو | از 10 چند

SEMrush ابزار قدرتمند دیگری است که آن را در لیست بهترین سایت های سئو قرار داده ایم. این سایت به خوبی به شما نشان می دهد که ایرادات و نقاط ضعف سایت شما در چیست. این سایت برای سئو کاران بسیار کاربردی است. این ابزار به عنوان یکی از ابزارهایی است که در ابتدا برای بازاریاب ها ساخته شده بود؛ اما سپس به یکی از بزرگترین ابزارهای SEO در صنعت تبدیل شد. SEMrush یکی از بهترین سایت های سئو است و وبینارهای پر از اطلاعات را ارائه می دهد تا به شما در رشد دانش سئو و کسب و کار شما کمک کند.

8.7 عالی

AHREFS بهترین سایت ساخت بک لینک

Ahrefs یکی از بزرگترین و بهترین سایت های سئو است و دارای داده های بک لینک است و اهمیت به سئو سایت یکی از واجباتی است که هر بازاریاب یا سئوکار باید بلد باشد. همچنین بک لینک ها بخش بزرگی از سئو هستند. اما Ahrefs فقط بک لینک انجام نمی دهد. دارای آموزش های دقیق، مطالعات موردی و مقالاتی از کارشناسان سئو نیز است. ایده خوبی است که Ahrefs را در بخش سایت های مورد علاقه خود پین کنید و به عنوان سایتی که نمی توان از آن چشم پوشی کرد، استفاده کنید.

8.5 عالی

نقد و برسی سایت Search Engine Journal | از 10 چند

Search Engine Journal یکی دیگر از بهترین سایت های سئو است. این وب سایت مفید پر از اطلاعات جدید برای افراد مبتدی یا پیشرفته سئوکار است.

8.1 عالی

نقد و برسی سایت سئو Bullseye | از 10 چند

درست است؛ ما می‌خواهیم یک وبلاگ خوب دیگری را به لیستی از بهترین سایت های سئو اضافه کنیم. وبلاگ bullseye دارای بسیاری از پست های مفید برای سئو و بازاریابی محتوا برای متخصصان بازاریابی در تمام سطوح است. همچنین این سایت تمام تلاش خود را کرده تا محتوای سئو که تولید می کند، برای صاحبان مشاغلی که تیم بازاریابی بزرگی در اختیار ندارند و باید خودشان این کار را انجام دهند، آسان و قابل خواندن باشد. همچنین این سایت سئو یک بار در ماه یک خبرنامه ارسال می کند. این امر باعث می‌شود تا با روندها و نکات بازاریابی دیجیتال که هر هفته در مورد آنها می‌نویسیم، به‌ راحتی همراه باشید و هیچ نکته جدیدی را از دست ندهید. Bullseye جزو بهترین سایت های سئو بوده و خواهد بود.

8 عالی
  • 1
  • 2

Have your say!

0 0

نظرتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

فراموشی رمز عبور

Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

رفتن به نوار ابزار