Home » بهترین سایت های همسریابی

بهترین سایت های همسریابی

با شناخت بهترین سایت همسریابی به تنهایی خود پایان دهید

یافتن یک رابطه معنادار و متعهدانه شاید سخت به نظر برسد. تکنولوژی روز امکان معاشرت آنلاین و ایجاد ارتباطات گسترده، فرای هر مرز و محدودیتی را فراهم کرده است. سایت ها و برنامه های دوست یابی بسیاری در بستر اینترنت فراهم شده است اما یافتن بهترین سایت همسریابی در میان گزینه های متعدد موجود نیازمند بررسی بیشتر می باشد.

سایت های همسریابی چگونه عمل می کنند؟

در این سایت ها، با استفاده از یک الگوریتم پیشرفته و آنالیز شخصیت کاربران، افرد مناسب را تطبیق و پیشنهاد می دهند.

بهترین سایت همسریابی برای یک آشنایی آنلاین

در ادامه سایت هایی که عملکرد بهتری در زمینه دوست یابی و همسریابی در سال 2021 را داشته اند، آمده است:

بهترین سایت همسریابی

نقد و برسی سایت eHarmony | از 10 چند

این سایت به عنوان بهترین سایت همسریابی در راستای ایجاد ارتباطات معنادار و عمیق انتخاب شده است. رتبه این سایت 5 از 5 ارزیابی می شود. بر اساس آمار ارتباط های ایجاد شده در این وبسایت منجر به حدود 4% از ازدواج های صورت گرفته در ایالات متحده شده است. در این سایت یک پرسشنامه با تعداد 30 سوال کاربردی فراهم شده است که در مورد احساسات افراد نسبت به موارد مختلفی چون بحث و جدل، نقل مکان و ... اطلاعاتی گردآوری می کند.

9.8 شگفت انگيز

نقد و برسی سایت Match | از 10 چند

بهترین سایت همسریابی برای برقراری روابط طولانی مدت با رتبه 5 از 5، سایت Match معرفی شده است. این سایت که از سال 1995 فعال می باشد، برای بسیاری از مخاطبان بستری آشنا و قابل اطمینان است. تضمین ایجاد یک قرار ملاقات در عرض 6 ماه در این وبسایت، و شش ماه اشتراک رایگان در صورت عدم یافتن یک گزینه مناسب، برای کاربران اطمینان خاطر بیشتری فراهم می آورد. مهم ترین عوامل موفقیت این سایت در ایجاد روابط طولانی مدت و واقعی، دو عامل الگوریتم تطبیق (با مطرح کردن سؤالاتی در مورد ترجیحات اولیه و عاشقانه مخاطب) و اشتراکی بودن آن است. نکته مهم در استفاده از این وبسایت همسریابی، صرف وقت کافی در رابطه با پر کردن پرسشنامه و پاسخ های دقیق می باشد.

9.7 شگفت انگيز

نقد و برسی سایت Zoosk | از 10 چند

این وبسایت با رتبه 5 از 5، بهترین سایت همسریابی برای عاشقان سفر می باشد. ایجاد روابط بین المللی و گسترده به ویژه برای افرادی که به سفر علاقه مند هستند در این سایت فراهم شده است. این وبسایت برای ایجاد اطمینان خاطر از یک رابطه واقعی برای افرادی که در فواصل طولانی از یکدیگر ساکن هستند، از تطبیق رفتاری استفاده می کند. در این وبسایت به جای بررسی افراد از طریق پرسشنامه های طولانی و خسته کننده، از تطبیق و همگام سازی پروفایل های رسانه های اجتماعی افراد برای آنالیز شخصیت آنها بهره می گیرند.

9.6 شگفت انگيز

نقد و برسی سایت Bumble | از 10 چند

در میان تمامی سایت های معرفی شده، بهترین سایت همسریابی برای زنان همین سایت می باشد، چراکه ایجاد درخواست باید توسط زنان صورت گرفته و مردان می توانند به پیام ها پاسخ دهند. رتبه این سایت 4.5 از 5 می باشد.

9.3 شگفت انگيز

نقد و برسی سایت Hinge | از 10 چند

سریعترین و بهترین سایت همسریابی برای برقراری یک رابطه جدی همین سایت با رتبه 5 از 5 می باشد. کاربران این سایت می توانند نسبت به عکس ها و پروفایل های یکدیگر واکنش نشان داده و بدین صورت یک مکالمه را آغاز کنند.

9.1 شگفت انگيز

نقد و برسی سایت OKCupid | از 10 چند

رتبه این سایت نیز 4.5 از 5 ارزیابی شده و بهترین سایت همسریابی برای یافتن یک رابطه رو به رشد می باشد. این سایت با به رسمیت شناختن انواع هویت ها و گرایش های جنسی، مدرن ترین شرایط دوست یابی را فراهم می کند.

9 شگفت انگيز

نقد و برسی سایت The League | از 10 چند

ورود به این سایت از طریق حساب لینکدین و موقعیت شغلی امکانپذیر است. بنابراین برای افراد تحصیل کرده و مجرد که به دنبال فردی هم رده تحصیلات خود می باشند، بهترین سایت همسریابی سایت The League است. از نظر رتبه بندی عدد 4 از 5 به عملکرد این سایت اختصاص داده شده است.

8.9 عالی

نقد و برسی سایت Happn | از 10 چند

برای مخاطبانی که به دنبال یافتن فردی در حیطه روابط اجتماعی خود هستند، این سایت بهترین سایت همسریابی می باشد. رتبه این سایت 4 از 5 می باشد.

8.8 عالی

نقد و برسی سایت HER | از 10 چند

یکی دیگر از انواع بهترین سایت همسریابی برای زنان Her می باشد. امکان اضافه کردن جزئیاتی مثل ترجیحات غذایی مانند گیاه خواری و ... نیز به جذابیت های این سایت افزوده است. با رتبه 4.5 از 5 سایت

8.7 عالی
  • 1
  • 2

Have your say!

0 0

نظرتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

فراموشی رمز عبور

Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

رفتن به نوار ابزار