Home » مدیریت تماس های تجاری در هر مکان و هر زمان با بهترین برنامه ساخت شماره مجازی

مدیریت تماس های تجاری در هر مکان و هر زمان با بهترین برنامه ساخت شماره مجازی

مدیریت تماس های تجاری در هر مکان و هر زمان با بهترین برنامه ساخت شماره مجازی

مدیریت تماس های تجاری در هر مکانی و عدم نیاز به حمل دو تلفن همراه و خرید سیم کارت واقعی همگی به واسطه برنامه های ساخت شماره مجازی میسر گردیده است. تنها با دسترسی به اینترنت می توان یک شماره مجازی ایجاد کرد که در تمامی دستگاه های تلفنی، لپ تاپ و غیره به صورت همزمان قابل استفاده بوده و امنیت و حریم خصوصی لازم را برای صاحبان مشاغل فراهم می کند. در ادامه لیست بهترین برنامه ساخت شماره مجازی معرفی شده است.

رتبه بندی بهترین برنامه ساخت شماره مجازی در سال 2021

بهترین برنامه ساخت شماره مجازی

نقد و برسی برنامه Telos | از 10 چند

برنامه ای رایگان و نامحدود برای برقراری تماس های رایگان بین المللی از طریق اینترنت با امکان اضافه کردن 2 تا 4 خط تلفن می باشد.

9.6 شگفت انگيز

نقد و برسی برنامه MightyCall | از 10 چند

این پلتفرم مبتنی بر PBX، برای کارآفرینان و مشاغل کوچک گزینه ای عالی به حساب می آید. امنیت عالی و حفاظت از داده ها با AWS از جمله ویژگی های خوب این برنامه است.

9.5 شگفت انگيز

نقد و برسی برنامه TextNow | از 10 چند

شناخته شده ترین و بهترین برنامه ساخت شماره مجازی بدون نیاز به پرداخت هزینه، برای ارسال تماس و پیامک، بدون محدودیت در کانادا و USA این برنامه است.

9.4 شگفت انگيز

نقد و برسی برنامه Talkroute | از 10 چند

ویژگی های متعدد در کنار استفاده آسان و مقرون به صرفه بودن همگی عواملی است که آن را در لیست بهترین برنامه ساخت شماره مجازی جای داده است. ویژگی های خوب این برنامه پیام رسانی، ارسال تماس، منوی تماس، برنامه های افزودنی تماس، call stacking و امکان استفاده رایگان به مدت 7 روز می باشد.

9.2 شگفت انگيز

نقد و برسی برنامه Dingtone | از 10 چند

امکان دریافت شماره های ایالات متحده، کانادا، بریتانیا و غیره در این برنامه فراهم شده و از محبوب ترین برنامه های رایگان به شمار می آید.

9.2 شگفت انگيز

نقد و برسی برنامه PopTox | از 10 چند

رتبه بعدی لیست بهترین برنامه ساخت شماره مجازی غیرپولی، PopTox است. شرایط برقراری تماس بدون هزینه اشتراک با تلفن های همراه و ثابت در این برنامه فراهم گردیده است. تنها با اتصال به اینترنت می توان به صورت مستقیم از رایانه یا تلفن هوشمند تماس های VOIP رایگان برقرار کرد.

9.1 شگفت انگيز

نقد و برسی برنامه VirtualPBX | از10 چند

برنامه ای با امنیت بالا و سیستم مولتی سورس برای برقراری تماس در ایالات متحده می باشد. مزیت های این برنامه خدمات مشتریان عالی و امکان ادغام با بیش از 750 برنامه شماره مجازی تجاری می باشد. این برنامه قیمت های متفاوتی را بر مبنای حجم بیزینس ارائه می دهد. این سرویس که از سال 1997 در دسترس بوده، همواره در لیست بهترین برنامه ساخت شماره مجازی جایگاهی داشته است.

9 شگفت انگيز

نقد و برسی برنامه Google Voice | از 10 چند

این برنامه یک شماره تلفن هوشمند را فراهم کرده که در تلفن های مدرن و تحت وب به صورت یکسان عمل می کند. طراحی ساده و استفاده آسان در کنار منابع مقیاس پذیر از مزیت های آن به شمار می آید. بهترین برنامه ساخت شماره مجازی رایگان برای کاربران شخصی، گوگل وویس می باشد. اگرچه برای دسترسی به امکانات تلفن های تجاری، باید نسخه پولی این برنامه تهیه شود. این برنامه فقط در ایالات متحده و کانادا در دسترس است.

8.9 عالی

نقد و برسی برنامه Text Free | از 10 چند

بهترین برنامه ساخت شماره مجازی برای تماس و فرستادن پیام به تمامی افراد حتی کسانی که از این برنامه استفاده نمی کنند، برنامه Text Free است.

8.8 عالی
  • 1
  • 2

Have your say!

0 0

نظرتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

فراموشی رمز عبور

Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

رفتن به نوار ابزار