Home » معرفی مشخصات بهترین گوشی سامسونگ از نظر کیفیت و قیمت

معرفی مشخصات بهترین گوشی سامسونگ از نظر کیفیت و قیمت

معرفی مشخصات بهترین گوشی سامسونگ از نظر کیفیت و قیمت

تا چند سال پیش شرکت سامسونگ یک و یا دو گوشی وارد بازار می کرد که خریدارانی زیاد نداشت اما با پیشرفت فناوری، شرکت سامسونگ برند های مختلفی ساخت که هر کدام ویژگی مخصوص به خود را دارند. اگر می خواهید در مورد بهترین گوشی سامسونگ بدانید می توانید سایت های مختلف را جست و جو کنید و اطلاعاتی درباره گوشی مورد نظرتان به دست آورید.

بهترین گوشی های سامسونگ

تمامی برند های سامسونگ کیفیت عالی دارند و حتی بعضی از افراد می گویند که شرکت سامسونگ برند های بهتری نسبت به اپل دارد و خریداران سامسونگ بیشتر از اپل می باشند. در پایین بخشی از بهترین گوشی سامسونگ را می بینید:

بهترین گوشی سامسونگ

نقد و برسی گلکسی زد فولد ۳ | از 10 چند

گلکسی زد فولد ۳: قیمت این گوشی از ۴۴ تا ۴۵ میلیون می باشد و این گوشی از ایفون ۱۳ پرومکس هم بهتر است. یکی از ویژگی های بارزی که این گوشی دارد این است مقاومت خوبی در برابر آب دارد و به نوعی می توان گفت که ضد آب است. یکی از بدی هایی که این مدل دارد این است که قلم اس پن در این گوشی موجود نمی باشد و قیمت بسیار بالایی دارد.

9.7 شگفت انگيز

نقد و برسی گلکسی اس ۲۱ اولترا | از 10 چند

گلکسی اس ۲۱ اولترا : قیمت این گوشی ۳۰ میلیون می باشد؛ زیرا دوربین فوق العاده ای دارد که با بزرگ نمایی آن کیفیت عکس پایین نمی آید. اما در کنار خوبی هایی که این مدل دارد، معایبی نیز دارد. اولین عیب آن این است که قیمت بالایی دارد و دومین عیب آن عدم پشتیبانی کارت حافظه می باشد. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که قیمت برایتان مهم نیست، می توانید این گوشی را خریداری کنید. سامسونگ برای اولین بار پشتیبانی قلم اس پن را در این مدل به کار برده است. البته می توان گفت که گلکسی اس اولترا بهترین گوشی سامسونگ می باشد؛ زیرا با کیفیت ترین گوشی و گران ترین گوشی که شرکت سامسونگ ساخته است در حال حاضر همین طرح می باشد.

9.5 شگفت انگيز

نقد و برسی گلکسی ای ۵۲ فایو جی | از 10 چند

گلکسی ای ۵۲ فایو جی: قیمت این گوشی بسیار به صرفه بوده و از ۸.۵ تا ۱۰ میلیون می باشد. حافظه داخلی آن ۲۵۶ گیگابایت است. نقاط ضعف این گوشی این است که به راحتی روی صفحه نمایشش خط می افتد و عملکرد لنز های دوربین آن با کیفیت نمی باشد.

9.5 شگفت انگيز

نقد و برسی گلکسی نوت ۲۰ اولترا | از 10 چند

گلکسی نوت ۲۰ اولترا: قیمت این گوشی از ۲۷ م تا ۲۸ میلیون می باشد. نقاط قوت و ضعف این گوشی با گلکسی اس ۲۱ یکسان می باشد. بزرگ نمایی این گوشی در حال حاضر ۱۰۰ است که این بیش ترین حد بزرگ نمایی در دنیای گوشی های اندروید می باشد.

9.4 شگفت انگيز

نقد و برسی گلکسی اس ۲۱ | از 10 چند

گلکسی اس ۲۱: قیمت این مدل ۱۹ تا ۲۰ میلیون می باشد و قیمت مناسب این گوشی باعث شده است که خریداران زیادی از آن استقبال نمایند. این مدل نمی تواند کارت حافظه را به خوبی پشتیبانی کند و حافظه داخلی این گوشی ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت می باشد. دوربین این گوشی در مقایسه با گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا یک لنز کمتر دارد؛ اما بازهم کیفیت آن بسیار عالی است.

9.1 شگفت انگيز

نقد و برسی گلکسی اس ۲۰ پلاس | از 10 چند

گلکسی اس ۲۰ پلاس: قیمت این گوشی ۲۱ میلیون می باشد و حافظه داخلی آن ۵۱۲ گیگابایت است. یکی از بدترین معایبی که این گوشی دارد این است که اجازه بروزرسانی را به گوشی نمی دهد. این گوشی بر خلاف بقیه مدل های گران قیمت سامسونگ قیمت مناسبی دارد و همچنین کارت حافظه را به خوبی پشتیبانی می کند. می توان گفت که این مدل هم با توجه به امکاناتش بهترین گوشی سامسونگ محسوب می شود.

9 شگفت انگيز

نقد و برسی گلکسی نوت ۱۰ پلاس | از 10 چند

گلکسی نوت ۱۰ پلاس: قیمت این گوشی ۲۰ میلیون می باشد. یکی از خوبی های این گوشی این است که قلم اس پن در آن وجود دارد و دارای یک صفحه نمایش بسیار عالی است، در کنار این مزایا، معایبی نیز دارد و بدترین عیبی که دارد این است که دوربین با کیفیتی ندارد. این گوشی می تواند تا دو سال آینده پابه پای گوشی رده های بالا پیش بیاید و بدون هیچ نقصی کار بکنند. اگر به مدل های پلاس علاقه دارید این گوشی می تواند یکی از بهترین ساخته های این برند باشد که می توانید خریداری کنید. این مدل هم در نوع خودش، بهترین گوشی سامسونگ به شمار می رود.

8.9 عالی

نقد و برسی گلکسی اس ۲۰ اف ای | از 10 چند

گلکسی اس ۲۰ اف ای: قیمت این گوشی از ۱۰.۵ تا ۱۱.۵ میلیون است. می توان گفت که نقاط قوت این گوشی، قیمت عالی، صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز و عملکرد عالی بوده و نقاط ضعفش این است که این گوشی طول عمر باتری کمی دارد و فست شارژ نمی باشد. این گوشی قدرت سخت افزاری بالایی دارد و حتی توان رقابت با آیفون ۱۲ را نیز دارد.

8.6 عالی

نقد و برسی گلکسی ضد فلیپ ۳ | از 10 چند

گلکسی ضد فلیپ ۳: این گوشی به نسبت کارایی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار می باشد و شما تنها با ۲۳ میلیون می توانید این گوشی کاربردی را خریداری کنید. این مدل جزو بهترین گوشی سامسونگ است و طرفداران خاص خودش را دارد. صفحه نمایش خارجی این گوشی خیلی بزرگ است؛ اما باتری آن طول عمر کمی دارد و لنز تله فوتو ندارد. کیفیت این گوشی چندان قدرتمند نیست؛ زیرا تله فوتو ندارد در حالی که تمامی گوشی های رده بالا دارای این لنز می باشند. بهترین گوشی سامسونگ، گوشی است که قیمت مناسبی داشته باشد و دارای لنز های دوربین بالایی باشد.

8.5 عالی

سخن پایانی

گوشی ها از جمله وسایلی هستند که اکثر افراد به آن ها وابسته می باشند. معمولا مردم به دنبال گوشی هایی هستند که علاوه بر کارایی از قیمتی مناسب برخوردار باشند. به گونه ای که آن گوشی در کنار عملکردی مناسب، طول عمر بالایی داشته باشد. بهترین گوشی سامسونگ شامل گلکسی زد فولد ۳، گلکسی اس ۲۱ اولترا، گلکسی نوت ۲۰ اولترا، گلکسی اس ۲۰ پلاس و گلکسی ضد فلیپ ۳ است. شرکت سامسونگ شرکتی است که بهترین مدل های گوشی را تولید می کند، به گونه ای که گوشی های این برند در رقابت با گوشی های اپل می باشند. قبل از خرید این ابزار الکترونیکی، حتما متدهای مدنظر خود را یادداشت نمایید تا خریدی مطمئن را تجربه نمایید.

Have your say!

0 0

نظرتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

فراموشی رمز عبور

Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

رفتن به نوار ابزار