Home » بهترین برنامه دانلود از یوتیوب

بهترین برنامه دانلود از یوتیوب

یوتیوب به عنوان یکی از بهترین سایت ها برای تماشا آنلاین ویدئوهای متفاوت می باشد. شما می توانید در این سایت سریال، فیلم سینمایی، فیلم های درسی و پژوهشی و… بسیاری را تماشا نمایید. اما گاهی اوقات با این مشکل روبرو هستیم که می خواهیم فیلمی را دانلود کرده و به صورت آفلاین در زمان مناسب‌تری آن را تماشا کنیم. برنامه های مختلفی برای دانلود از یوتیوب طراحی شده اند که ما می خواهیم بهترین آنها را برای شما معرفی کنیم.

بهترین برنامه ها برای دانلود از یوتیوب

بهترین برنامه دانلود از یوتیوب

نقد و برسی برنامه Y2META.COM | از 10 چند

کاربری ساده برنامه برای ما دانلود از یوتیوب را بسیار راحت کرده است. به علاوه برنامه ای مانند Y2Meta به صورت نامحدود امکان استفاده از ویدئو های SD و HD را فراهم می کند. کاملاً از تمامی فرمت های mp3, mp4, FLV, 3GP, AAC, و.... پشتیبانی می نماید. می توانید فایل های دانلود شده را در Google Drive آپلود نمایید.

9.6 شگفت انگيز

نقد و برسی برنامه ALLAVSOFT | از 10 چند

تمامی موسیقی ها و فیلم هایی که برای دانلود از یوتیوب می خواهید با این برنامه به راحتی در دسترس تان قرار می گیرد. دانلود زیرنویس با هر زبانی از ویژگی های کلیدی این برنامه است. البته که می توان ویدئو ها را با فرمت صوتی و تصویری نیز با استفاده از این برنامه داشته باشید. طرفداران بسیاری دارد چرا که به طور خودکار تبلیغات ها را شناسایی کرده و آنها را حذف می نماید.

9.1 شگفت انگيز

نقد و برسی برنامه VIDEO HUNTER | از 10 چند

سرعت دانلود این برنامه 6 برابر بیشتر از سایر موارد دیگر می باشد. در این برنامه می توان فایل هایی مانند موسیقی را به mp3 تبدیل کرد. فقط نکته منفی اینجاست که شما در طول دوره ای که رایگان از برنامه بهره می برید می توانید در طول 24 ساعت نهایتاً 6 فیلم را دانلود کرده و نگه دارید.

9 شگفت انگيز

نقد و برسی برنامه BY CLICK DOWNLOADER | از 10 چند

از ویژگی های بسیار پیشرفته ای که این برنامه در اختیارتان قرار می دهد دانلود ویدئو های زنده می باشد. یعنی شما علاوه بر فیلم های به اشتراک گذاشته شده در یوتیوب می توانید فیلم های زنده ای که در حال پخش است را نیز دانلود کنید. برنامه مورد نظر از 40 وب سایت پشتیبانی می کند.

8.9 عالی

نقد و برسی برنامه 4K VIDEO DOWNLOADER | از 10 چند

این برنامه یکی از پرکاربردترین دانلود کننده های یوتیوب می باشد که قابل نصب بر روی سیستم عامل ویندوز، مک و لینوکس می باشد. از دلایلی که باعث انتخاب این برنامه می گردد می توان به این موارد اشاره کرد: داشتن فرمت های متنوع، لیست های پخشی که خود برنامه دانلود می نماید، پشتیبانی برنامه از فیلم ها 3 بعدی و 360 درجه، هیچ‌گونه نرم افزار اضافی برای انجام دانلود فیلم نمی خواهد. تنها نکته منفی در رابطه با این برنامه مربوط به محدودیت در دانلود تمامی لیست های پخش فیلم است.

8.8 عالی

نقد و برسی برنامه SNAP DOWNLOADER | از 10 چند

این برنامه تمامی ویدئو هایی که با کیفیت 8K وجود دارند را از سایت هایی مانند یوتیوب، فیس بوک، توییتر و... دانلود می نماید. با نصب این برنامه به اندازه 24 ساعت زمان دارید که از آن به صورت رایگان هر میزان فیلمی که می خواهید را دانلود نمایید. بعد از این مدت زمان برای شما 33 درصد تخفیف خرید را اعمال خواهد کرد و سپس بعد از آن باید از اشتراک ماهانه بهره ببرید.

8.6 عالی

نقد و برسی برنامه ATUBE CATCHER | از 10 چند

از امکاناتی که این برنامه برای دانلود از یوتیوب در اختیارتان قرار می دهد این است که در حین پخش فیلم ها شما می توانید دانلود برنامه مورد نظر خود را انجام دهید. به علاوه امکان تبدیل و ادغام ویدئو ها نیز برایتان فراهم می گردد و بسیار مناسب کسانی است که می خواهند ادیت ویدئو انجام داده و در شبکه های اجتماعی دیگر پخش نمایند. از مزایای این برنامه: دانلود دسته ای فیلم ها، تبدیل کردن فیلم ها به صورت خودکار می باشد. عیب این برنامه مربوط به ابزارهای تبلیغاتی است که بسیار مزاحم هستند و در ابتدا و حین استفاده از برنامه ایجاد می گردند. اگر خواهان تعداد زیادی ویدئو هستید با این برنامه می توانید تمامی آنها را به یک‌باره دانلود کرده و پهنا باند را به حداکثر برسانید در حالی که هیچ کدام از برنامه های نام برده این قابلیت را ندارند.

8.2 عالی

نقد و برسی برنامه YTD VIDEO DOWNLOADER & CONVERTER | از 10 چند

رابط کاربری بسیار عالی برای دانلود ویدئو های کوتاه و بلند مدت از یوتیوب می باشد. ویژگی بسیار مهم آن این است که می توان تمامی ویدئو ها را با فرمت اندروید و IOS نیز دانلود کرد تا به راحتی با گوشی نیز بتوان از تماشای ویدئو ها لذت ببریم. البته که تبلیغات جزو جدانشدنی برنامه نام برده است اگر می خواهید تبلیغات در حین ویدئو برایتان پخش نگردد باید اشتراک خریداری نمایید.

8.1 عالی

نقد و برسی برنامه WINX YOUTUBE DOWNLOADER | از 10 چند

از سری برنامه هایی می باشد که بسیار قدرتمند بوده و به خوبی برای دانلود کردن از یوتیوب طراحی شده است. کاملاً مناسب برای نصب بر روی سیستم عامل ویندوز و مک می باشد. از مزایایی که این برنامه دارد می توان به پشتیبانی آن از 30 سایت ویدئویی، قابلیت برنامه برای دانلود ویدئو 4K ، بارگیری همزمان چند ویدئو اشاره کرد. بر خلاف برنامه قبلی که معرفی کردیم این برنامه نمی تواند از فیلم های 360 درجه پشتیبانی نماید و آنها را پخش کند. برای کار با تمامی برنامه هایی که برای دانلود از یوتیوب طراحی می کنند فقط کافی است URL فیلم را کپی کرده در یک قالب خروجی بگذارید و کیفیت دلخواه برای دانلود فیلم را انتخاب نمایید.

8 عالی

Have your say!

0 0

نظرتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

فراموشی رمز عبور

Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

رفتن به نوار ابزار