Home » بهترین بازی های اندرویدی

بهترین بازی های اندرویدی

با پیشرفت برنامه ها و اپلیکیشن ها، امروزه می توان شاهد بسیاری از بازی های اندرویدی بود که با کیفیت عالی خود و همچنین گرافیک بالا، کاربران را به خود جذب می کنند. همچنین برخی از بازی ها، با آپدیت های بروز و حدید، سعی در بهتر کردن کیفیت آن ها داشته که می توان در سال 2022 نسخه ای جدید از این بازی ها را مشاهده نمود.

انواع و مدل های مختلفی از بازی های اندرویدی وجود دارد که افراد نسبت به سلیقه و همچنین روحیات می توانند آن ها را نصب کنند  و تجربه ای جدید از بازی های هیجان انگیزی را تجربه کنند. برای آشنایی با بهترین بازی های اندرویدی کافی است که این مطالب را تا انتها مطالعه نمائید.

معرفی جدیدترین و بهترین بازی های اندرویدی

با نصب کردن بازی های مشهور و با کیفیت، می توانید شما هم لذت بسیاری از دنیای مجازی و بازی های سرگرم کننده را به دست آورید. برخی از آن ها، قابلیت بازی کردن گروهی و به صورت آنلاین هم دارند که در ادامه توضیحات بیشتری راجع به آن ها می دهیم.

بهترین بازی های اندروید

نقد و برسی بازی puBG-mobile | از 10 چند

اخیرا نام بازی پابجی را زیاد شنیده ایم. پابجی یکی از بهترین بازی های اندرویدی شناخته شده است که در سال 2021 و همچنین سال 2022 افراد زیادی برای نصب آن اقدام نموده اند. گرافیک بالا، امکان بازی با دوستان به صورت آنلاین، دارا بودن ژانری اکشن مانند و... تماما مواردی هستند که باعث شده اند اخیرا این بازی طرفداران زیادی داشته باشد. همچنین می توان به گرافیک خوب بازی نیز، اشاره نمود. پابجی موبایل جزو دسته بهترین بازی های اندرویدی می باشد که با فضای چشم گیر و کارکترهای قوی، می تواند نظر مخاطبان را به خوبی جلب کند. به جرئت می توان گفت که puBG حتی برای کسانی که علاقه ای به بازی های اندرویدی ندارند هم می تواند قوی و مثبت عمل کند.

9.8 شگفت انگيز

نقد و برسی بازی call of duty | از 10 چند

اگر جزو دسته افرادی باشید که با بازی های اندروید نسبتا آشنا هستید، ممکن نیست نام کال اف دیوتی به گوش شما نخورده باشد. یکی از پر قدرترین بازی های اکشن اندرویدی است که مخاطبان بسیار زیادی دارد. در اوایل این بازی منحصر به فرد تنها در پی سی و کنسول ها قابل یافت بود. اما زمانی که تقاضا برای بازی های اندرویدی زیاد شد، کال اف دیوتی به موبایل ها هم نفوذ کرد. امکان بازی کردن به صورت گروهی و آنلاین با دوستان، ویزگی بارز این بازی می باشد. همچنین گرافیک بالا و کاربرد ساده با آن هم، موضوعات و دلایل دیگری هستند که کال اف دیوتی را به یکی از پر طرفدارترین و بهترین بازی های اندرویدی تبدیل کرده اند.

9.5 شگفت انگيز

نقد و برسی بازی squid game: challenge | از 10 چند

اگر به دنبال بازی هیجانی هستید، پیشنهاد می کنیم حتما اسکوئید گیم را دانلود کنید. سریال اسکوئید گیم علاوه بر این که جزو دسته فیلم ها و سریال های پر فروش و پر بیننده در کل جهان شناخته شد، توانست با ارائه دادن بازی اندرویدی هم، هیجان و حس ترس را کمی به مخاطبان خود منتقل کند. انتخاب کارکتر های دلخواه، هیجان بالا و همچنین کاربرد راحت بازی، دلایل بارزی هستند که اخیرا این بازی به بهترین بازی های اندرویدی تبدیل کرده اند. بازی اسکوئید گیم را می توان بر روی نسخه های اندروید متفاوتی نصب کرد و یک تجربه جدیدی از هیجان و استرس را در یک بازی، کسب کرد.

9.4 شگفت انگيز

نقد و برسی بازی subway surfers | از 10 چند

تلاش برای پول بیشتر و فرار از دست پلیس، باعث شده تا subway را به یکی از پر هیجان ترین بازی های اندروید تبدیل کند. این بازی در طی چند سال های متوالی، جزو بهترین بازی های اندرویدی محسوب می شود که محدودیت سنی هم برای استفاده از او وجود ندارد. تمام سنین می توانند آن را بر روی موبایل های اندرویدی خود نصب، و بازی کنند‌.

9.3 شگفت انگيز

نقد و برسی بازی Among us | از 10 چند

بازی امانگ آس، در رتبه ششم بهترین بازی های اندرویدی قرار دارد. این بازی در اوایلی که ارائه شد، نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرد و همچنین جزو دسته بازی های پرطرفدار هم در سال 2020 محسوب شد. امانگ آس ژانری اکشن دارد و با کارکتر رنگی و بامزه، توانسته به خوبی جزو دسته لیست بازی های محبوب، خود را قرار دهد.

9 شگفت انگيز

نقد و برسی بازی crash bandicoot (on the run) | از 10 چند

بازی کراش، جزو دسته محبوب ترین بازی های کنسولی است که اکثر سنین افراد آن را بازی کرده اند و با محیط بازی نیز به خوبی آشنا هستند. حال چند سالی است که نسخه اندرویدی آن ارائه شده است که باید برای جمع آوری سیب ها و پریدن از روی موانع، امتیاز کسب کنید. به دلیل گرافیک خوب بازی و همچنین محیط دلنشینی که دارد، این بازی را در رتبه هشتم از بهترین بازی های اندرویدی می شناسند.

9 شگفت انگيز

نقد و برسی بازی fortnit | از 10 چند

باز ی دیگری که امروزه زیاد نام آن بین گیمرهای موبایل بسیار به زبان می آید، فورتنایت است. این بازی با ارائه دادن آپدیت های خود پیشرفت چشم گیری که در این خصوص داشته، توانسته جزو دسته بهترین بازی های اندرویدی، شناخته شود. گرافیک بالا، فصایی متفاوت با دیگر بازی ها و همچنین کیفیت خوب کارکترها، به خوبی نیاز شما را از یک بازی اندرویدی رایگان، برطرف کند.

8.9 عالی

نقد و برسی بازی Temple run 2 | از 10 چند

یکی دیگر از بهترین بازی های اندرویدی که در بین 10 بازی برتر شناخته شده است، Temple run 2 می باشد. در این بازی باید برای گنجی که دزده اید تلاش و از دست محافظ گنج فرار کنید. همچنین بازی Temple دارای چندین قسمت است که ورژن جدید آن، گرافیک بهتری دارد.

8.8 عالی

نقد و برسی بازی terraria | از 10 چند

اگر به سبک بازی های ماجراجویی و گروهی علاقه دارید، پیشنهاد می کنیم حتما بازی terraria را امتحان کنید. این بازی به صورت گروهی و همچنین تک نفره انجام می شود که باید برای ادامه زندگی خود تلاش بسیاری کنید. محیط و فصای بازی، دلنشین است و چشم ها را هم خسته نمی کند.

8.7 عالی

Have your say!

0 0

نظرتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

فراموشی رمز عبور

Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

رفتن به نوار ابزار