Home » مناسب‌ترین و بهترین برنامه ساخت کلیپ کدامیک است؟

مناسب‌ترین و بهترین برنامه ساخت کلیپ کدامیک است؟

مناسب‌ترین و بهترین برنامه ساخت کلیپ کدامیک است؟

این روزها افراد زیادی هستند که برای کسب و کار یا حتی برای خوش گذراندن به دنبال بهترین برنامه ساخت کلیپ هستند. آنها دوست دارند تا ویدیوهای خود را بالاترین کیفیت ضبط کنند تا بتوانند نظرات زیادی را به خود جلب کنند.

 

همچنین امروزه برای اندروید و IOS برنامه‌های ضبط ویدیوی زیادی ساخته شده است که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. شما می‌توانید بعد از آشنا شدن با بهترین برنامه ساخت کلیپ، ویدیوهایی را بسازید و آن را در شبکه‌های مجازی چون اینستاگرام یا یوتیوب به اشتراک بگذارید.

 

جالب است بدانید اگر ویدیو خوبی ساختید و آن را در شبکه‌های مجازی بگذارید، ممکن است روزی آن‌قدر بازدیدکنندگان شما زیاد شود که بتوانید یک کسب درآمد خوبی را از این راه داشته باشید. با این مقاله همراه باشید تا با بهترین برنامه ساخت کلیپ آشنا شوید.

بهترین برنامه ساخت کلیپ

نقد و برسی برنامه DubSmash | از 10 چند

یکی از بهترین برنامه ساخت کلیپ دابسمش بوده و هست. شاید شما هم روزی را یادتان باشد که افراد زیادی با تقلید صداهای مختلف سعی داشتند تا ویدیوهایی را بسازند و بسیار این برنامه جذاب بود. دابسمش یکی از برنامه‌هایی است که برای تمامی مدل‌های گوشی قابل نصب بوده است. به تازگی دارای فیلترهای رنگی جدیدی است. شما هم می‌توانید با نصب نسخه جدید آنها تجربه‌های بهتری داشته باشید.

9.7 شگفت انگيز

نقد و برسی برنامه adobe premiere | از 10 چند

یک برنامه رایگان برای کسانی که می خواهند ویدیوهای ضبط کرده خود را به خوبی ادیت بزنند، ادوبی پریمیر کلیپ است. این برنامه دارای ویژگی های بسیاری است. شما می‌توانید با استفاده از فیلترهای متفاوت، رنگ ویدیو خود را زیباتر کنید. از دیگر ویژگی های آن Auto Ducking است. اگر صدای پس‌زمینه ویدیوتان خوب نیست، می‌توانید از صداهای جایگزین آن استفاده کنید. بهترین برنامه ساخت کلیپ، ادوبی پریمیر بوده و از حرفه‌ای‌ترین برنامه‌هایی است که حتماً باید آن را امتحان کنید.

9.5 شگفت انگيز

نقد و برسی برنامه Inshot | از 10 چند

اینشات از برنامه‌هایی است که استفاده کردن از آن بسیار راحت است. همچنین می‌توانید به‌صورت حرفه‌ای ویدیوهایی را بسازید که وقتی در صفحه اینستاگرام خود شیر کردید، افراد زیادی از آن خوششان بیاید. به همین دلیل جزء بهترین برنامه ساخت کلیپ به حساب می آید. برای ایده گرفتن می‌توانید ویدیوهایی که وایرال می شوند را از طریق اینشات درست کنید. این برنامه ادیت ویدیو دارای امتیاز بسیاری از سوی کاربران است. از ویژگی های آن می توان به برش دادن ویدیو، قطع کردن کامل صدا، یا به هم چسباندن چندین ویدیو و قرار دادن موسیقی موردعلاقه‌تان اشاره کرد. اینشات بهترین برنامه ساخت کلیپ است و هرگز آن را از روی دستگاه خود پاک نکنید.

9.3 شگفت انگيز

نقد و برسی برنامه iMovie | از 10 چند

بهترین برنامه ساخت کلیپ دیگری که می خواهیم به شما معرفی کنیم، iMovie است. این برنامه فیلم‌های و ویدیوهای کوتاه را به خوبی ادیت می کند. متأسفانه فقط برای سیستم عامل IOS کاربردی است و افرادی که با اندروید کار می کنند، نمی توانند از آن استفاده کنند. به هر حال، دارندگان گوشی‌های دارای سیستم عامل IOS می توانند چند ویدیو را با هم ادغام کنند و حتی جاهایی از فیلم را که دوست ندارند را، Crop کنند. کار کردن با آن آسان است و بهترین برنامه ساخت کلیپ پیش روی شما است.

9 شگفت انگيز

نقد و برسی برنامه Videorama | از 10 چند

شک نکنید که انتخاب Videorama بهترین کاری است که می‌توانید برای گوشی خود انجام دهید. این برنامه با سیستم عامل IOS سازگار بوده و همچنین دارای قابلیت های مختلفی است که هرکس در ادیت ویدیو مهارتی دارد، می تواند از این برنامه استفاده کند. بهترین برنامه ساخت کلیپ است و ویرایش‌های جالبی را در اختیارتان می گذارد. پیشنهاد می کنیم حتی یک بار هم شده از آن استفاده کنید و لذت ببرید. در این لیست با بهترین برنامه های ساخت کلیپ آشنا شدید و بهتر است که حداقل 2-3تا از این برنامه ها را نصب کنید و اگر در اول برایتان سخت بود، با کمی تمرین بتوانید فیلم و ویدیوهای زیبایی را ادیت بزنید.

8.9 عالی

نقد و برسی برنامه FilMic Pro | از 10 چند

یکی از بهترین برنامه‌هایی که می‌توانید فیلم های زیبا و خوبی بسازید، FliMic Pro است. کار کردن با آن نسبتاً آسان بوده اما با کمی تمرین قلق آن دستتان می آید. از ویژگی های این برنامه می توان به داشتن اسلوموشن، پانامرا و زمان گریز اشاره نمود. خوشبختانه با هر دستگاهی سازگار است و دوستان اندرویدی نیز می توانند از آن استفاده کنند. FilMic Pro یکی دیگر از بهترین برنامه ساخت کلیپ است.

8.5 عالی

نقد و برسی برنامه Boomerang | از 10 چند

برای ساخت کلیپ هایی که دوست دارید آن را در فضای مجازی خود چون اینستاگرام بگذارید، لزومی ندارد که حتماً از برنامه های عجیب و غریب استفاده کنید. بومرنگ از بهترین برنامه ساخت کلیپ است. امروزه با گذشت چندین سال از تولید اینستاگرام، بومرنگ می تواند جلوه جالبی به محتواهای تصویری شما بدهد. این برنامه با تمامی دستگاه‌ها سازگار است و شما می‌توانید فیلترهای گوناگون را بر روی ویدیو بومرنگ خود بگذارید. همین طور استفاده از گیف و استیکرهای متنوع، ویدیو شما را جذاب تر می کند.

8.1 عالی

نقد و برسی برنامه Splash | از 10 چند

این یکی دیگر از بهترین برنامه ساخت کلیپ است. ویژگی های منحصر به فرد Splash برای تمامی آیفون دارها دیدنی است. شما می‌توانید به کمک این برنامه، ویدیوهای 360 درجه بسازید. همچنین اگر تمایل به استفاده از هدست هنگام ضبط فیلم دارید، این برنامه مناسب شما است. همان طور که گفته شد این برنامه فقط برای دستگاه های OS سازگار است و کسانی که اندروید دارند، نمی توانند این برنامه را داشته باشند.

8 عالی

نقد و برسی برنامه Movie Pro | از 10 چند

این برنامه دارای قابلیت‌های بی‌شماری است. اگر شما هم جزء ادیتورهای ویدیو هستید و در این حوزه حرفه می باشید، ما به شما Movie Pro را پیشنهاد می کنیم. زمانی که بر روی دریا موج سواری می کنید، یا در فصل زمستان به اسکی رفته اید، برای فیلم‌برداری و ادیت ویدیوهایتان بهتر است که از این اپلیکیشن استفاده نمایید. این برنامه جزء لیست بهترین برنامه ساخت کلیپ است. متأسفانه این برنامه برای دوستان اندرویدی سازگار نیست.

7.9 خوب

Have your say!

0 0

نظرتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

فراموشی رمز عبور

Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

رفتن به نوار ابزار