Home » برقراری ارتباط با هر زبانی با استفاده از بهترین مترجم آنلاین

برقراری ارتباط با هر زبانی با استفاده از بهترین مترجم آنلاین

برقراری ارتباط با هر زبانی با استفاده از بهترین مترجم آنلاین

یافتن یک مترجم آنلاین برای انجام کارهای پژوهشی، ارتباط با افرادی از زبان های دیگر، انجام پروژه های کاری و … امری ضروری می باشد. اگرچه نصب و راه اندازی برنامه های کاربردی برای پیدا کردن معنای یک کلمه یا جمله در دسترس است اما یک مترجم آنلاین سریعترین راه برای ترجمه هر متن یا گفتاری می باشد. به همین منظور لیست انواع بهترین مترجم آنلاین در ادامه ارائه شده است.

بهترین مترجم آنلاین موجود در سطح وب

بهترین مترجم آنلاین

نقد و برسی گوگل ترنسلیت (Google Translate) | از 10 چند

همانطور که انتظار می رود گوگل ترنسلیت در ابتدای لیست بهترین مترجم آنلاین قرار می گیرد. تنها با جستجوی واژه translator ابزار ترجمه گوگل در بالای صفحه ظاهر می شود بدون اینکه نیازی به ورود به سایت وجود داشته باشد. اگرچه برای ترجمه متن های طولانی تر استفاده از سایت گوگل ترنسلیت توصیه می گردد. قابلیت های جذاب این مترجم، امکان استفاده از صفحه کلید و یا ورود متن به صورت دست خط، ذخیره و کپی کردن متن، اشتراک گذاری آن و گوش دادن به متن به صورت صوتی می باشد. ویژگی های این وبسایت به همین موارد خلاصه نمی شود، از گوگل ترنسلیت می توان به عنوان یک دیکشنری نیز استفاده کرد چرا که تمامی تعاریف لغات، مثال های مشابه و کلمات مترادف را نمایش داده که می تواند برای زبان آموزان بسیار مفید باشد.

9.9 شگفت انگيز

نقد و برسی بینگ ترنسلیتور (Bing Translator) | از 10 چند

یکی دیگر از معروف ترین مترجمان به عنوان بهترین مترجم آنلاین، Bing است. این سایت از مترجم مایکروسافت بهره می گیرد. در این مترجم علاوه بر آنکه می توان به صورت دستی زبان ورودی را انتخاب کرد، خود مترجم نیز می تواند به صورت خودکار هنگام تایپ متن آن را شناسایی کند. همچنین می توان به جای تایپ از ابزار میکروفون استفاده کرد. برای شنیدن متن ترجمه شده، گزینه انتخاب صدای مردانه یا زنانه وجود دارد. امکان بازخورد دادن به ترجمه ارائه شده نیز فراهم گردیده است. بیش از 60 زبان در این مترجم ارائه می شود.

9.8 شگفت انگيز

نقد و برسی Translatedict | از 10 چند

امکان انتخاب بیش از 50 زبان و همچنین تشخیص خودکار گویش در این مترجم فراهم آمده است. ترجمه واژه، یا متن طولانی تر نیز در این مترجم ممکن است. نمایش تعداد کلمات و کاراکترها، در این ابزار، آن را تبدیل به بهترین مترجم آنلاین برای تولید محتوا و پست های شبکه های اجتماعی کرده است. چراکه فضای محدودی در این رسانه ها برای تعداد لغات وجود دارد. امکان دریافت کمک برای ترجمه های حرفه ای، با پر کردن یک فرم آنلاین در این مترجم فراهم شده است.

9.6 شگفت انگيز

نقد و برسی Translate.com | از 10 چند

این مترجم نیز از مایکروسافت در ترجمه بهره می گیرد. نسبت به اولین گزینه های لیست بهترین مترجم آنلاین این ابزار با ارائه بیش از 30 زبان مختلف، زبان های کمتری را پشتیبانی می کند. در این وبسایت با ایجاد یک حساب کاربری و کلیک بر روی آیکون برقراری تماس، امکان استخدام یک فرد مترجم وجود دارد. البته فقط 100 کلمه اولیه رایگان خواهد بود.

9.5 شگفت انگيز

نقد و برسی DeepL Translator | از 10 چند

26 زبان در این مترجم ارائه گردیده است. امکان تکمیل خودکار جملات و نمایش جزئیات بیشتر راجع به کلمات با 2 بار کلیک بر روی آنها از جذابیت هایی است که این مترجم را در لیست بهترین مترجم آنلاین قرار داده است. با انتخاب هر کلمه در متن تحت ترجمه، در یک کادر کشویی، گزینه های بیشتر در مورد کلمه ظاهر شده و همچنین مثال هایی از آن کلمه در هر دو زبان در پایین صفحه نشان داده می شود. این مزیت ها برای زبان آموزان بسیار کاربردی می باشد. این مترجم نه تنها متن و کلمه را ترجمه می کند بلکه می توان برای ترجمه یک سند (document) نیز از آن بهره گرفت.

9.4 شگفت انگيز

نقد و برسی بابیلون (Babylon Online Translator) | از 10 چند

این مترجم بیش از دو دهه است که در زمینه ارائه لغت نامه و اصطلاحنامه فعال بوده و همواره در میان لیست بهترین مترجم آنلاین قرار می گیرد. نمایش مترادف ها و متضادها در کنار ترجمه کلمات و جملات از ویژگی های محبوب این ابزار می باشد. پشتیبانی از بیش از 75 زبان، امکان ذخیره و دانلود ترجمه ارائه شده و فراهم آوری خدمات ترجمه انسانی، این وبسایت ترجمه را به ویژه برای موقعیت های تجاری، مفید و کاربردی کرده است.

9.3 شگفت انگيز

نقد و برسی PROMT Online Translator | از 10 چند

این ابزار هم به صورت وبسایت و هم به صورت نرم افزار عرضه شده است که شناسایی خودکار زبان و گزینه انتخاب موضوع برای ترجمه از قابلیت های خوب آن می باشد. اگرچه به دلیل پشتیبانی تعداد زبان کمتر، نمی توان آن را در بالای لیست بهترین مترجم آنلاین قرار داد. شایان توجه است که وجود صفحه کلید مجازی استفاده از این مترجم را در دستگاه هایی مانند تبلت سهل کرده است.

9.2 شگفت انگيز

نقد و برسی Collins Distionary Translator | از 10 چند

ارائه حداقل ویژگی ها در این مترجم اگرچه آن را تبدیل به بستری ساده و کاربر پسند کرده است اما امکانات آن بسیار پایه ای بوده و بنابراین برای استفاده های گسترده تر توصیه نمی شود در حالیکه برای خدماتی مانند گرامر، اصطلاح نامه و فرهنگ لغت مناسب است.

9 شگفت انگيز

نقد و برسی Im Translator | از 10 چند

بهترین مترجم آنلاین برای ترجمه و مقایسه همزمان، همین ابزار می باشد. امکان مقایسه ترجمه حاصله میان بسترهای ترجمه گوگل، PROMT و Microsoft فراهم شده است. به دلیل پیوندی که این سایت با دیگر سرویس های ترجمه برقرار می کند می تواند هزاران زبان را پوشش دهد. با قابلیت Translate Back امکان ترجمه به نسخه اصلی وجود داشته که از این نظر می توان دقت آن را بررسی کرد. امکان درج کاراکترهای ریاضی، ارزی و نمادهای شرکتی نیز در این مترجم ایجاد شده است.

8.9 عالی
  • 1
  • 2

Have your say!

0 0

نظرتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

فراموشی رمز عبور

Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

رفتن به نوار ابزار