Home » بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی به همراه آموزش مقدماتی و حرفه ای

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی به همراه آموزش مقدماتی و حرفه ای

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی به همراه آموزش مقدماتی و حرفه‌ای

همه ما به خوبی می دانیم که دانستن زبان انگلیسی چقدر در زندگی ما مهم است اما خیلی از اوقات شرایط به گونه‌ای رقم می خورد که نمی توانید شخصاً کلاس های زبان بروید. در این جور مواقع بهترین راه حل، استفاده از بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی است. چندین اپلیکیشن در اینترنت موجود است اما شما باید ببینید با کدام اپلیکیشن راحت‌تر زبان انگلیسی را یاد می گیرید.

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

نقد و برسی بازی Garena free fire: booyah day | از 10 چند

شاید نام بازی فری فایر، برای شما آشنا باشد. در واقع پر دانلودترین بازی در سال 2019 و 2021 فری فایر است که افراد بسیار زیادی از سراسر دنیا، آن را بازی کرده اند. فری فایر دومین رتبه را در بین بازی های محبوب به خود اختصاص داده است و به نوعی جزو بهترین بازی های اندرویدی هم شناخته می شود. این بازی با گرافیک بالا و همچنین فصای چشم گیر، چشم مخاطبان را اذیت نمی کند و یک تجربه جدید را نیز به کاربران می دهند.

9.8 شگفت انگيز

نقد و برسی اپلیکیشنDuolingo | از 10 چند

این اپلیکیشن به صورت رایگان به آموزش زبان می پردازد و قابل نصب بر روی سیستم عامل های اندروید، آیفون، آیپد می باشد. این اپلیکیشن یکی از محبوب ترین برنامه های آموزش زبان است و افراد مبتدی می توانند از این برنامه استفاده کنند. در نتیجه افراد می توانند به خوبی سه بخشSpeaking ، Listening ،Grammar را یاد بگیرند به همین خاطر این اپلیکیشن، بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی است.

9.5 شگفت انگيز

نقد و برسی اپلیکیشن Busuu | از 10 چند

این اپلیکیشن را می توان بر روی اندروید، آیفون، آیپد نصب کرد و یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان برای افراد مبتدی می باشد و همیشه قابل دسترس است. این برنامه تا حدودی رایگان می باشد و جزو بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی است؛ چرا که به وسیله زبان شناسان ماهر طراحی شده است که تعامل انسانی را با آموزش مبتنی بر هوش مصنوعی ترکیب می کند، در نتیجه افراد سریع تر زبان انگلیسی را یاد می گیرند.

9 شگفت انگيز

نقد و برسی اپلیکیشن BBC Learning English | از 10 چند

این برنامه، بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی به صورت روزمره است. یکی از ویژگی های مهم این برنامه این است که شما می توانید روزانه یک مینی درس یا یک مینی فیلم ۳ دقیقه ای را ببینید و واژگان جدید را یاد بگیرید. حتی می توانید به داستان های خبری گوش کنید و به صورت روزانه زبان انگلیسی را تمرین کنید.

8.7 عالی

نقد و برسی اپلیکیشن Sentence Master Pro | از 10 چند

این برنامه قابل نصب برای سیستم های اندروید، آیفون، آیپد است و به صورت رایگان با خرید های درون برنامه ای به شما عرضه می شود و بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی است. این اپلیکیشن یک برنامه تعاملی برای یادگیری انگلیسی می باشد که افراد به تدریج می توانند با مطالعه زبان در دنیای واقعی به خوبی زبان انگلیسی را یاد بگیرند. این برنامه طی 5 سطح مختلف بازی به افراد مبتدی تا حرفه ای، حرفه ای و خبره ارائه می شود.

8.5 عالی

نقد و برسی اپلیکیشن Drops | از 10 چند

این‌ برنامه، ترکیبی از دو اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی می باشد؛ انگلیسی بریتانیایی و انگلیسی آمریکایی. بنابراین این اپلیکیشن می توانند انتخاب خوبی برای شما باشد؛ چرا که این اپلیکیشن از طریق واژگان تهاجمی برای یادگیری شما استفاده می کند. این برنامه به اندازه گرامر تدریس نمی کند و تمرکز خودش را بر روی مکالمه انگلیسی شما قرار می دهد. اگر زمان زیادی برای مطالعه ندارید، از این برنامه استفاده کنید.

8.3 عالی

نقد و برسی اپلیکیشن Hello Talk | از 10 چند

در یاد گیری زبان انگلیسی داشتن یک پارتنر بسیار مهم است اما اگر شریک ندارید با دانلود این برنامه به صورت رایگان می توانید کسی را پیدا کنید که هم زبان شما باشد و به شما زبان یاد بگیرید. اگر خجالت می کشید که با تماس ویدیویی با پارتنر خود حرف بزنید، از گزینه های دیگر مانند ضبط صدا و... استفاده کنید.

8.1 عالی

نقد و برسی اپلیکیشن بازی های کلمات | از 10 چند

این اپلیکیشن را می توان برای بهتر شدن زبان انگلیسی خود استفاده کنید. این نوع از بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی بازی کلمات بر روی سیستم عامل های اندروید، آیفون، آیپد نصب می شود و برای کسانی مناسب است که می خواهند زبان را به عنوان یک زبان اضافی یاد بگیرند. این اپلیکیشن می تواند به شما کمک کند که واژه های انگلیسی جدیدی را بسازید و املای آن ها را یاد بگیرید. یکی از ویژگی های مهم این دستگاه، الگوریتم علمی آن می باشد که آن را به بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی تبدیل کرده است؛ بنابراین می توانید دایره لغات، خواندن، صحبت کردن و مهارت های نوشتاری خودتان را ارتقا بدهید. با کمک این برنامه می توانید از پس آزمون های ورودی مانند CAT، GRE، GMAT، IELTS، TOEFL بربیاید. این برنامه به صورت رایگان با خرید های درون برنامه ای به شما عرضه می شود.

8 عالی

نقد و برسی اپلیکیشن The British Council | از 10 چند

این برنامه یکی از بهترین برنامه هایی است که برای یادگیری دستور زبان طراحی شده است بنابراین برای درک گرامر می توانید از آن استفاده کنید. اپلیکیشنLearn English British Council درس ها و بازی های متفاوتی دارد که دارای موضوعات مختلفی برای سطح مبتدی، سؤالات، حال ساده و گروند ها و... می باشد و گزینه ای به نام تست دارد که شما می توانید در این آزمون ها شرکت کنید و ببینید چقدر پیشرفت کرده اید.

7.9 خوب
  • 1
  • 2

سخن پایانی

زبان انگلیسی یکی از زبان های بین المللی است که تأثیر زیادی بر روی موفقیت شغلی و… ما دارد، بنابراین لازم است که این زبان را به خوبی یاد بگیرید. یکی از راه های یاد گرفتن زبان، استفاده از بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی است. کارشناسان ما ۲۴ ساعته در خدمت شما هستند تا به شما در یادگیری زبان انگلیسی کمک کنند.

Have your say!

0 0

نظرتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

فراموشی رمز عبور

Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

رفتن به نوار ابزار