Home » بهترین سایت خرید محصولات آرایشی

بهترین سایت خرید محصولات آرایشی

بهترین سایت خرید محصولات آرایشی

نقد و بررسی وب سایت دیجی کالا | از 10 چند

دیجی کالا از همان ابتدا توانست با یک حرکت هوشمندانه توجه کاربران را به خود جلب نماید. حرکت هوشمندانه او در زمینه معرفی کامل تمامی کالا های موجود بود. یعنی شما می توانستید کنار عکس محصول مشخصات و توضیحات کامل را در کنار آن مشاهده کنید. از طرف دیگر این سایت با در نظر گرفتن رضایت کاربران کالا هایی را معرفی می‌کند که توانسته توجه افراد را به خود جلب نماید و از مصرف کالا مورد نظر رضایت کامل داشته باشند. علاوه بر آن جستجو برای محصول موردنظر در دیجی کالا بسیار آسان است که حتی با فیلتر کردن می توانید این جستجو را ساده تر نیز کنید.

9 شگفت انگيز

نقد و بررسی وب سایت فلورمار | از 10 چند

قطعاً افرادی که به آرایش علاقه دارند و همیشه مشغول خرید محصولات آرایشی مختلف هستند نام برند فلورمار را شنیده اند. فلورمار یکی از بهترین برند هایی می باشد که در زمینه تولید لوازم آرایشی فعالیت می کند و از پرفروش ترین مارک ها در ایران و سایر کشورهای دیگر است. اما باید این نکته را نیز در نظر گرفت که محصولات تقلبی این برند نیز در بازار وجود دارند. اما نیازی نیست نگران این مشکل باشید. چرا که شما می توانید با مراجعه به سایت لوازم آرایشی فلورمار تمامی محصولات آرایشی اصل این شرکت را خریداری نمایید.

8.5 عالی

نقد و بررسی وب سایت بزک | از 10 چند

از بهترین سایت های خرید محصولات آرایشی سایت بزک می باشد که یک مجموعه کامل برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی در زمینه پوست و مو می باشد. تمامی برند ها و مارک های معروف در این فروشگاه جمع آوری شده اند که تمامی آن ها اصل می باشند. در کنار محصولاتی که در این فروشگاه ارائه می شود توضیحات کاملی نیز درباره محصول و کارایی آن به چشم می‌خورد. که باعث می شود تا شما یک خرید عالی را تجربه کنید. همچنین می توانید با مراجعه به این سایت از مشاوره رایگان نیز بهره ببرید. به علاوه سایت بزک پکیج های زیبایی و درمانی مطابق با پوست و موی شما را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد.

8.5 عالی

نقد و بررسی وب سایت اردمی | از 10 چند

یکی دیگر از بهترین سایت های خرید محصولات آرایشی سایت اردمی است که با کیفیت ترین محصولات آرایشی و بهداشتی را با بهترین مارک ها ارائه می دهد. مزیت این سایت نسبت به سایت های دیگر مربوط به بخش مشاوره رایگان آن است. در انتهای صفحات قسمتی در نظر گرفته شده است که هرکس می تواند سوال خود را به صورت عمومی بپرسد تا کارشناسان در اسرع وقت پاسخ دهند. از طرف دیگر سایت اردمی یک برنامه تخفیف بسیار عالی دارد. به این شکل که بخشی در این سایت با نام تاریخ نزدیک در نظر گرفته شده است و محصولاتی که تاریخ انقضای آن ها نزدیک می باشد با تخفیف بسیار ویژه در اختیار کاربران قرار می گیرد. همچنین این سایت وبلاگی دارد که کاملا رایگان ویدیو ها و مقاله های مربوط به استفاده از محصولات آرایشی مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

8 عالی

نقد و بررسی وب سایت ماه باش | از 10 چند

سایت ماه باش از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در زمینه عرضه محصولات آرایشی با کیفیت آغاز کرده است. دفتر اصلی شرکت ماه باش واقع در شهر ورامین می باشد که به همین علت برای مشتریانی که در این منطقه هستند پیک رایگان در نظر گرفته اند. از نقاط بسیار مثبت در رابطه با سایت ماه باش مربوط به مشاوره گرفتن از یک دکتر داروساز که در زمینه پوست متخصص می باشد است.

8 عالی

نقد و بررسی وب سایت فیلارمو | از 10 چند

فیلارمو علاوه بر آن که در بین بهترین سایت های خرید محصولات آرایشی وجود دارد یکی از سایت های بسیار معتبر برای خرید اکسسوری های مختلف نیز است. جستجو در سایت فیلارمو بسیار آسان است چون تمامی محصولات آن دسته ‌بندی شده و با جستجو در قسمت های مختلف و فیلتر کردن علاقه مندی های خود می توانید محصول مورد نیازتان را پیدا کنید. مزیت منحصر به فرد این سایت نسبت به دیگر سایت های محصولات آرایشی مربوط به ارسال رایگان آن برای خرید هایی می باشد که بالای ۲۰۰ هزار تومان می باشند.

7 خوب

خرید محصولات آرایشی از مهم ترین دغدغه‌ هایی می باشد که اکثر خانم ها با آن سروکار دارند. استفاده از لوازم آرایش برای زیبایی از گذشته تا به امروز در میان انسان ها رواج داشته است. در گذشته محصولات آرایشی به شکل امروزی نبود خانم ها از وسایل دیگری مانند حنا و سرمه برای زیبایی خود بهره می بردند. امروزه با توجه به تنوع گسترده محصولات آرایشی اکثر خانم ها بر سر چند راهی برای انتخاب بهترین لوازم آرایش قرار می گیرند. خصوصاً که در عصر حاضر خرید آنلاین محصولات به دلیل تخفیفات و قیمت های پایین تر و صرفه جویی در زمان افزایش یافته است. پس ما باید بدانیم که چه نوع محصولات آرایشی را انتخاب کنیم و این لوازم را از چه سایتی خریداری کنیم. در بازار قیمت های متنوعی در رابطه با محصولات آرایشی وجود دارد اما شما باید در حین خرید دقت داشته باشید که بهترین آن ها را انتخاب کنید. چرا که خرید محصولات آرایشی بی کیفیت باعث بروز مشکلات پوستی می گردد.

خرید لوازم آرایش

دسته بندی محصولات آرایشی

قبل از اینکه اقدام به خرید لوازم آرایشی کنید در ابتدا باید با دسته بندی این محصولات آشنا شوید:

  • آرایش چشم: لوازم آرایشی مناسب برای زیبا کردن چشم ها عبارتند از مداد چشم، خط چشم، پرایمر، سایه و ریمل.
  • آرایش صورت: برای آن که بتوان یک آرایش پوستی یکدست و زیبا داشته باشیم باید از لوازمی مانند پرایمر، پنکه، کرم پودر، کانتور، هایلایتر و رژگونه استفاده کنیم.
  • آرایش لب: لب ها بعد از چشم ها دومین عاملی هستند که در اجزای صورت مورد توجه قرار می گیرند. برای زیبا کردن آن ها از پرایمر لب، بالم لب، مداد و رژلب می توان بهره برد.
  • آرایش ابرو: ابرو ها برای آن که جلوه زیبایی داشته باشند باید پرپشت به نظر برسند. برای این عمل از ژل ابرو، ریمل ابرو، سایه و مداد ابرو می توان استفاده کرد.

راهنمای خرید محصولات بهداشتی و آرایشی

راهنمای خرید محصولات آرایشی

در ابتدا به رنگ پوست خود دقت کنید

برای آن که بخواهید لوازم مورد نیاز برای آرایش صورت را تهیه کنید اولین نکته ای که باید به آن دقت داشته باشید ته رنگ پوست شما می باشد. به طور کلی ته رنگ پوست می تواند گرم، خنثی و یا سرد باشد. برخی از افراد می گویند از کجا بفهمیم که ته رنگ پوست ما چه رنگی می باشد. برای این کار می توانید به رگ های دست خود مراجعه کنید. معمولاً افرادی که دارای ته رنگ سرد می باشند دارای رگ هایی به رنگ بنفش و آبی هستند. افرادی که رگ دست آن ها زیتونی و یا سبز است دارای ته رنگ گرم می باشند. افرادی که در دسته بندی ته رنگ خنثی قرار دارند رنگ رگ دست آن ها چیزی بین سبز و آبی می باشد.

به نوع ریمل خریداری شده توجه کنید

یکی از وسایلی که در سبد خرید محصولات آرایشی اکثر بانوان قرار دارد ریمل است. چرا که این وسیله از پرکاربرد ترین لوازم آرایش برای زیبا سازی چشم است. در زمان خرید به نوع ریمل دقت نمایید. اگر ریمل از نوع پودری می باشد باعث می شود تا مژه های شما مانند مژه مصنوعی جذاب به نظر برسند. اگر نوع آن کرمی است باعث حجیم شدن مژه ها می شود. از این نوع بیشتر افرادی استفاده می کنند که دارای مژه های نازک و بور می باشند. اما پر کاربرد ترین ریمل، ریمل های مایع هستند که آن ها را در دو مدل حلال در آب و ضد آب می سازند. جدای از مایع ریمل باید به برس آن نیز دقت نمایید.

محصولات آرایشی را از کجا بخرم

خرید کرم پودر و پنکیک

خرید محصولات آرایشی مانند پنکیک و کرم پودر بسیار مهم است. چرا که شما از این محصولات برای پوشاندن جوش، لک، جای جوش و سایر عیوب پوستی بهره می برید. پس بافت کرم پودر اولاً باید به گونه ای باشد که پوشانندگی بالایی داشته باشد دوماً ضرری به پوست شما نرساند. پرطرفدار ترین نوع کرم پودر مربوط به فون مایع می باشد که کاملا مناسب برای پوست های خشک و نرمال است. اگر افرادی که دارای پوست چرب هستند می‌خواهند از این کرم پودر بهره ببرند باید از نوع بدون چربی یا اصطلاحاً oil free استفاده کنند. پنکیک، پودر فشرده می باشد که قدرت پوشانندگی آن بسیار بیشتر از کرم پودر است. در انتها باید گفت که قبل از خرید کرم پودر و پنکیک حتماً باید تشخیص دهید که پوست شما چرب، خشک و یا نرمال است.

رژ لب و مداد لب

خرید محصولات آرایشی همیشه برای بانوان دارای جذابیت می باشد خصوصاً خرید رژ لب و مداد لب که در تناژ رنگی بسیار متنوعی در بازار موجود است. رژلب ها معمولاً به صورت جامد و مایع و یا به صورت مدادی ساخته می شوند. رژ لب های مایع با توجه به ساختاری که دارند علاوه بر رنگ دادن به لب ها باعث نرم شدن آن ها نیز می‌شوند. اما رژلب های مدادی از آنجایی که حالتی شبیه جامد دارند خشک بوده به هیچ عنوان باعث نرمی لب ها نمی گردند. باید دقت داشته باشید که در خرید رژ لب این محصول آرایشی نباید دارای سرب باشد. چرا که سرب برای سلامتی انسان مضر بوده و دارای خاصیت سرطان زایی است. برای آن که تست کنید آیا رژلب خریداری شده دارای سرب است و یا خیر می توانید آن را بر روی دست خود بمالید. سپس یک قطعه طلا را با آن تماس داده که اگر رنگ رژ مورد نظر سیاه و یا تیره گردد نشان از آن است که رژ دارای سرب می باشد.

سایت خرید لوازم آرایش

بهترین سایت خرید محصولات آرایشی

برای آن که خرید مطمئنی داشته باشید ما در اینجا بهترین سایت ها را که در زمینه توزیع محصولات آرایشی فعالیت می کنند و معتبر هستند به شما معرفی می کنیم.

Have your say!

0 0

نظرتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

فراموشی رمز عبور

Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

رفتن به نوار ابزار