Home » معرفی 10 سایت دانلود فیلم

معرفی 10 سایت دانلود فیلم

معرفی بهترین سایت دانلود فیلم

 

امروزه افراد سرگرمی های مختلفی را برای پر کردن اوقات فراغت خود دارند که یکی از این سرگرمی‌ها تماشا انواع فیلم و سریال می باشد.  فیلم و سریال نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان طرفداران زیادی دارد.  با گسترش صنعت سینما در ایران و جهان افراد زیادی به دیدن فیلم و رفتن به سینما روی آوردند.  در بین افرادی که فیلم و سریال های مختلفی را مشاهده می کنند، برخی از افراد هستند که به اصطلاح فیلم باز هستند و انواع فیلم و سریال به روز را دانلود و مشاهده می کنند که  این افراد برای دانلود انواع فیلم و سریال جدید از بهترین سایت دانلود فیلم استفاده می‌کنند.

وب سایت های دانلود فیلم زیادی وجود دارد

ویژگی بهترین سایت دانلود فیلم

به علت گسترش اینترنت افراد کمی تمایل به خرید انواع سی دی فیلم و سریال دارند و ترجیح می‌دهند که با توجه به سرعت بالای اینترنت فیلم های مد نظر خود را از بهترین سایت دانلود فیلم دانلود کرده و تماشا کنند. تعداد سایت هایی که  برای دانلود فیلم و سریال ایجاد شده اند،  بسیار است اما نمی‌توان همه آن ها را به عنوان بهترین سایت دانلود فیلم معرفی کرد.  برخی از سایت ها امکان دانلود فیلم را برای افراد به صورت رایگان قرار می‌دهند و برخی دیگر  هزینه دانلود فیلم را از کاربران دریافت می‌کنند.   از ویژگی هایی که بهترین سایت دانلود فیلم نسبت به سایت های دیگر دارد این است که این فیلم‌ها علاوه بر امکان دانلود،   انواع اطلاعات در مورد آن فیلم،  سال انتشار،  بازیگرانی که در این فیلم بازی کردند و  امتیازی که در سایت imdb گرفته است را در اختیار کاربران قرار می دهند تا افراد بتوانند قبل از دانلود با آن فیلم یا سریال به طور کامل آشنا شوند.

برای این که بتوان یک وب سایت را به عنوان بهترین سایت دانلود فیلم معرفی کرد باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت مانند رنک الکسا،  انواع دسته‌بندی‌ها،  سرعت وب سایت و غیره.

تماشای فیلم از بهترین سرگرمی های افراد است

مزایای دانلود از بهترین سایت دانلود فیلم

ما به شما لیست بهترین سایت دانلود فیلم را نشان می دهیم که می توانید فیلم ها و برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود را بدون هیچ هزینه ای دانلود کنید.  همه در این دنیا عاشق تماشای فیلم هستند، اما رزرو بلیط سینما و دیدن آن در سینما این روزها هزینه زیادی دارد و هم چنین وقت زیادی از شما می گیرد. شما باید پول و زمان خود را مصرف کنید. از طرف دیگر، اگر نمی توانید قیمت بلیط را بپردازید، باید مدت زیادی منتظر بمانید تا آن را در تلویزیون یا سایر سایت های پخش آنلاین تماشا کنید  . اما گزینه‌ های دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید در بهترین سایت دانلود فیلم جدیدترین فیلم‌ ها را دانلود کرده و در فرصتی دیگر بعداً آن‌ ها را تماشا کنید. در این جا، ما در مورد بهترین سایت دانلود فیلم که می توانید هر زمان که بخواهید تماشا کنید، به شما خواهیم گفت . شما می توانید فیلم مورد علاقه خود را در خانه خود و بدون رفتن به سینما تماشا کنید.  بنابراین با کمک این راهنما می توانید با امنیت کامل از بهترین سایت دانلود فیلم اطلاعات خوبی داشته باشید.

سایت دوستیها را می‌توان به عنوان یکی از بهترین سایت دانلود فیلم در ایران معرفی کرد  که امکان دانلود فیلم بدون هیچگونه سانسوری را برای ایرانیان امکان پذیر کرده است.   بعد از آپارات و تماشا که برای دانلود و آپلود فیلم مناسب هستند سایت‌دوستی‌ها رتبه سوم سایت دانلود فیلم  را به خود اختصاص داده است.  در این سایت علاوه بر دانلود فیلم و سریال می توانیم انواع موزیک و انیمیشن را نیز دانلود کنید.

بهترین سایت دانلود فیلم

نقد و بررسی سایت دوستی ها | از 10 چند

سایت دوستی ها به عنوان بهترین سایت دانلود فیلم با بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ فیلم و سریال می باشد. هم چنین این سایت دارای قسمت پربازدید های سایت می باشد که به صورت هفتگی، ماهانه و سالانه تفکیک شده است. از معایب این است که سرعت آن بسیار پایین است و دسته بندی های زیادی ندارد. اما از ویژگی های بارزی که این سایت را از سایت های دانلود فیلم دیگر مجزا می کند این است که این سایت دارای دوبله اختصاصی می باشد.

9.5 شگفت انگيز
سلام دانلود

نقد و بررسی سلام دانلود | از 10 چند

سلام دانلود را می‌توان به عنوان یکی از بهترین سایت دانلود فیلم که انواع فیلم را به صورت رایگان و با لینک مستقیم قرار می دهد، معرفی کرد که از سال ۹۴ فعالیت خود را به طور رسمی شروع کرده است و بیش از ۶ هزار و ۶۰۰ فیلم و سریال در آرشیو به این وب سایت قرار دارد.

9 شگفت انگيز

نقد و بررسی وب سایت آپ تی وی | از 10 چند

یکی دیگر از بهترین سایت دانلود فیلم چه در ایران و چه در خارج می توان به وب سایت آپ تی وی اشاره کرد. آرشیو این سایت بیش تر از ۴۵۰۰ فیلم و انواع موزیک ویدیو را به خود اختصاص داده است و فیلم ها و ویدیوهایی که در این وب سایت قرار گرفته است، طبق فرهنگ خانواده های ایرانی می باشد و به همین دلیل یکی از بهترین سایت دانلود فیلم در ایران شناخته شده است. هم چنین، افراد زیادی در کشورهای افغانستان آمریکا و ایران از این وبسایت به طور روزانه بازدید می کنند.

8.5 عالی
وب سایت فیلم تو مووی

نقد و بررسی وب سایت فیلم تو مووی | از 10 چند

یکی دیگر از بهترین سایت دانلود فیلم، وب سایت فیلم تو مووی می باشد که انواع فیلم را به صورت رایگان و با سرعت بالا برای افراد قرار داده است. هم چنین علاقه مندان به حوزه سینما می‌توانند آخرین اخبار سینما را در این وب سایت مشاهده کنند. ویژگی که این وب سایت نسبت به وب سایت های دیگر فیلم و سریال دارد این است که انواع فیلم ها و سریال ها با توجه به سالی که منتشر شده‌اند از یکدیگر تفکیک شدند.

8 عالی
سایت دانلود روزانه

نقد و بررسی سایت دانلود روزانه | از 10 چند

اگر بخواهیم لیستی از بهترین سایت دانلود فیلم ایرانی و خارجی را معرفی کنیم ، می توانیم سایت دانلود روزانه را در این لیست قرار دهیم. اولین سیستم هوشمند پیشنهاد فیلم در ایران توسط این وب سایت ایجاد شده است که افراد بتوانند متناسب با سلیقه و علاقه خود فیلم های محبوب خود را دانلود کنند.

6.5 نمایشگاه

نکات پایانی

در این جا لیستی از بهترین سایت دانلود فیلم آورده شده است. فکر می‌کنم این راهنمای مفیدی برای همه شما باشد تا بهترین گزینه‌ها را برای دانلود رایگان و با کیفیت بالا بیابید. لیست را مرور کنید و از فیلم های خود در خانه خود لذت ببرید، بدون اتلاف وقت و پول بی مورد.

Have your say!

0 0

نظرتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

فراموشی رمز عبور

Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

رفتن به نوار ابزار