Home » بهترین فیلم های اکشن کدام ها هستند؟

بهترین فیلم های اکشن کدام ها هستند؟

بهترین فیلم های اکشن کدام ها هستند؟

هر ساله کمپانی های بزرگ سینمایی تعداد فیلم های اکشن زیادی را روانه گیشه سینما می نمایند و از آن جایی که این سبک فیلم سازی طرفداران بسیاری دارند، تقریباً نیمی از آثار در ژانر اکشن هستند.

علت محبوبیت فیلم های اکشن، جذابیت بالا و افکت های ویژه ای است که در آن ها به کار برده می شود و سبب دیدنی شدن و جذابیت اثر می گردند.

با تفاسیر فوق، اکنون بهترین فیلم های اکشن را نام برده و به بررسی کوتاه هرکدام میپردازیم. فیلم های اکشن در کنار ویژگی های خود، با حضور هنرمندان به نام و مشهور نیز بسیار جذاب تر شده و بیشتر مورد پسند بینندگان قرار می گیرد.

بهترین فیلم های اکشن

نقد و برسی فیلم Bad Boys: For Life | از 10 چند

یکی دیگر از بهترین فیلم ها در ژانر اکشن که جنبه نوستالژی نیز برای بینندگان دارد، قسمت سوم فیلم پسران بد است که در سال 2020 اکران شد. قسمت های اول و دوم این فیلم در سال های 1997 و 2003 اکران گردیدند و قسمت سوم نیز پس از 17 سال وارد گیشه سینما شد. مانند قسمت های قبل، شخصیت مایک و مارکوس به عنوان مأمور پلیس به جنگ با کارتل مواد مخدر می پردازند. در این قسمت کارتل های مواد مخدر قصد انتقام گرفتن از این دو مأمور پلیس را دارند و در طول فیلم صحنه های اکشن بسیار جذابی اتفاق می افتد. ویل اسمیت و مارتین لاورنس با شخصیت طنزی که به این فیلم اکشن افزوده اند توانسته اند جذابیت بیشتری نیز به فیلم بیفزایند. این فیلم نیز با استقبال خوبی مواجه شد و توانست در گیشه سینما 420 میلیون دلار فروش را تجربه کند، هرچند شیوع پاندمی کرونا نیز بر این مبلغ مؤثر بود.

9.7 شگفت انگيز

نقد و برسی فیلم Avengers: Infiniry War | از 10 چند

انتقام جویان؛ جنگ ابدیت سومین قسمت از سری فیلم های انتقام جویان است که هزینه بسیاری را در بر داشته و ستارگان مشهوری نیز در آن به ایفای نقش پرداخته اند. برادران روسو کارگردانی این قسمت را برعهده داشه اند و با فیلمنامه بی نقص خود توانسته اند اثری جاودان را خلق نمایند و به موفقیت های بسیاری نیز دست پیدا کنند. جنگ ابدیت در ادامه قسمت های قبل، توسط کمپانی مارول تولید شده است و در این قسمت نگهبانان کهکشان نیز به کاراکتر های فیلم افزوده شده اند که جذابیت دوچندانی را به اثر نهایی اضافه نموده است. این اثر اکشن با فروش 2 میلیارد دلاری خود در سال 2018 توانست رکورد پرفروش ترین فیلم را بزند و به پنجمین فیلم پرفروش تاریخ سینما مبدل گردد.

9.6 شگفت انگيز

نقد و برسی فیلم The Tomorrow War | از 10 چند

یکی از آثار تحسین شده فیلم جنگ فردا است و می توان آن را جزو بهترین فیلم های اکشن به شمار آورد. این فیلم به کارگردانی کریس مک کی ثبت شده است و هنرمندانی همچون کریس پرت، بتی گیلپین و ایوان استراهاوسکی در آن به ایفای نقش پرداخته اند. داشتان این اثر در مورد یک افسر ارتش است که از او برای جنگ در زمان های آینده دعوت می شود و سرنوشت انسان ها به او بستگی دارد.

9.5 شگفت انگيز

نقد و برسی فیلم Wrath of Man | از 10 چند

از بهترین اثر های سال 2021 که مورد تحسین بسیاری نیز قرار گرفت و نظر مثبت منتقدان را همراه خود داشت. نویسنده و کارگردان این اثر گایی ریچی است و ستاره اصلی آن نیز جیسون استاتهام، هنرمند مشهور بریتانیایی است. در کنار جیسون استاتهام هنرمندان دیگری مانند اسکات ایستوود و هولت مک کالانی نیز به ایفای نقش پرداخته اند. داستان این فیلم مربوط به مردی (جیسون استاتهام) است که فرزند خود را در حادثه ای از دست می دهد و برای یافتن قاتلین فرزند خود وارد یک شرکت حمل پول در شهر لس آنجلس می گردد و در نهایت آن ها را پیدا می کند.

9.4 شگفت انگيز

نقد و برسی فیلم Fast and Furious9 | از 10 چند

از جمله بهترین فیلم های اکشن قسمت نهم از سری فیلم های سریع و خشن می باشد که در سال 2021 اکران شد. کارگردانی این قسمت را جاستین لین برعهده داشته است و از همان هنرمندان قدیمی این سری فیلم ها استفاده شده است یعنی وین دیزل، شارلیز ترون، میشل رودریگز ناتالی امانوئل، سانگ کانگ به علاوه جان سینا که بازیگر جدید محسوب می گردید. این فیلم در زمان اکران خود توانست به فروش خوبی در گیشه سینما دست پیدا کند و در حدود 630 میلیون دلار درآمدزایی داشت. داستان این قسمت به جایی بر می گردد که دومینیک تورنتو و گروه خود بار دیگر برای نجات دنیا با یکدیگر متحد شده و با برادر کوچک دومینیک یعنی جیکوب ( جان سینا) مبازره می نمایند.

9.4 شگفت انگيز

نقد و برسی فیلم Salt | از 10 چند

از بهترین فیلم های اکشن در تاریخ سینما، سالت می باشد که در سال 2010 توسط فلیپ نویس خلق گردید. یکی از عوامل مهم در موفقیت این اثر هنرنمایی آنجلینا جولی است که نقش یک مأمور CIA را ایفا می کند. در این فیلم، اولین سالت (آنجلینا جولی) برای بازجویی از شخصی به نام ارلف استفاده می شود و مشخص می گردد که برنامه ترور سالت را داشته است. پس از آن، سالت که مأمور CIA است وارد ماجرای بسیار جذابی می شود. این اثر را به جرئت می توان از بهترین فیلم های اکشن در جهان به شمار آورد.

9.2 شگفت انگيز

نقد و برسی فیلم Logan | از 10 چند

لوگان نیز جزو اثر های اکشن در ژانر ابر قهرمانی است که در سال 2017 به کارگردانی جیمز منگولد تولید شده است و جزو بهترین فیلم های اکشن سینما به شمار می رود. این اثر با هنرنمایی هیو جکمن در نقش یک فرد فرا طبیعی می باشد که دارای صحنه های بسیار خشن و البته جذاب است. به همین دلیل این اثر دارای درجه سنی R بوده و برای سنین بالاتر از 17 توصیه می گردد. داستان این فیلم در سال 2029 اتفاق می افتد و شخصیت لوگان (هیو جکمن) پس از اتفاقات فیلم مردان ایکس دیگر توانایی ندارد و مشغول به زندگی عادی است. اما با سپردن سرپرستی دختری به نام لورا، زندگی دوباره برای او تغییر می نماید. این اثر تحسین بسیاری را به دنبال داشت و توانست جایزه های زیادی نیز کسب نماید مانند جایزه بهترین بازیگر مرد، بهترین موسیقی و...

9.1 شگفت انگيز

نقد و برسی فیلم The Equalizer 2 | از 10 چند

فیلم برابر کننده را می توان از آثار بی رقیب در سینما به شمار آورد و جزو بهترین فیلم های اکشن محسوب نمود که تا به حال تولید شده اند. فیلمنامه قوی و جلوه های ویژه بی نظیر با هنرنمایی دنزل واشنگتن سبب شده است تا این فیلم که در ادامه قسمت اول ساخته شده است با اقبال خوبی از سوی بینندگان و منتقدین مواجه گردد. این فیلم در مورد مردی است از آدمکش های حرفه ای در آمریکا می باشد اما پس از مرگ همسر خود تصمیم به زندگی عادی و معمولی گرفته است اما دشمنان او با اتفاقاتی که رقم می زنند سبب می شوند تا او (دنزل واشنگتن) به فردی خشمگین و بی رحم مبدل گردد آنان را به سخت ترین روش ها مجازات نماید. همه این موارد باعث شده تا به یکی از بهترین فیلم های اکشن در سال های اخیر مبدل گردد.

9 شگفت انگيز

نقد و برسی فیلم Deadpool | از 10 چند

تیم میلر در سال 2016 با اکران ددپول توانست اثری را خلق نماید که به یکی از پرطرفدارترین و بهترین فیلم های اکشن در 10 سال گذشته تبدیل شود. در طول این فیلم صحنه های اکشن بسیاری وجود دارد که به آن ها کمدی نیز افزوده شده است و جذابیت آن را در نزد بینندگان دو چندان نموده است. این فیلم نیز از دیگر اثر های ابر قهرمانی کمپانی مارول به شمار می رود که به شخصیت ددپول اشاره می کند که در اثر تغییرات ژنتیکی نمی میرد. صحنه های اکشن عالی و کمدی جذاب باعث محبوبیت این اثر شده است.

8.9 عالی
  • 1
  • 2

Have your say!

0 0

نظرتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

فراموشی رمز عبور

Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

رفتن به نوار ابزار