Home » معرفی بهترین سایت خرید لایک در اینستاگرام

معرفی بهترین سایت خرید لایک در اینستاگرام

وکتور اینستاگرام با لایک 2 | وکتورلو

بهترین سایت خریدن لایک در اینستاگرام

نقد و بررسی وب سایت گلد فالوور | از 10 چند

همانطور که از نام این سایت مشخص است، یکی از کارآمد ترین سایت های خریدن لایک در اینستاگرام سایت گلد فالوور می باشد. این سایت با در نظر گرفتن سلیقه و نیاز مشتریان خود، حاوی انواع پکیج های جذب لایک و دنبال کننده واقعی است. در واقع سایت گلد فالوور در امور دیجیتال مارکتینگ از تخصص بسیاری برخوردار می باشد با استفاده از تخصص مذکور موجب رشد و افزایش بازده فعالیت صفحه اینستاگرامی مخاطبان خود خواهد شد. همچنین این سایت از معدود سایت هایی می باشد که سفارشات را در کوتاه ترین زمان ممکن با هزینه ای مطلوب تحویل خواهد داد. علاوه بر این موارد این سایت ارائه دهنده پشتیبانی پس از خدمات نیز می باشد. علاوه بر نکات مثبت ارائه شده، این سایت ارائه دهنده خدمات دریافت لایک و فالوور با کمترین هزینه است.

10 کامل

نقد و بررسی وب سایت بای لایک | از 10 چند

سایت بای لایک یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین سایت ها در زمینه خریدن لایک در اینستاگرام می باشد. تمام سفارشات بارگذاری شده در این سایت به سرعت پیگیری شده و تمامی فعالیت ها توسط این سایت از طریق حساب کاربری های ایرانی انجام خواهد شد.

9 شگفت انگيز

نقد و بررسی وب سایت فالو کمپ | از 10 چند

یکی از سایر سایت ها جهت خریدن لایک در اینستاگرام، سایت فالوکمپ می باشد. وب سایت فالو کمپ در جهت تکمیل خدمات گسترده خود برای پکیج های خرید لایک اینستاگرام نیز، ویژگی های زیر را در نظر گرفته است. • پشتیبانی حرفه ای و سریع • استفاده از پرفایل های مورد تایید اینستاگرام • ارائه لایک ایرانی با قیمت استثنایی • در اختیار قرار دادن لایک ایرانی بدون ریزش • لایک ها توسط کاربران ایرانی ثبت خواهند شد. • ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم افزایش لایک

8 عالی

نقد و بررسی وب سایت فالوجت | از 10 چند

این سایت نیز، ارائه دهنده انواع بسته و پکیج های افزایش لایک و فالوور می باشد. در این سایت پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه می توانید پست های صفحه خود را بر حسب الویت بندی و گلچین ارسال کنید و سپس شاهد افزایش میزان لایک هر یک از پست ها باشید.

8 عالی

نقد و بررسی وب سایت فالووران | از 10 چند

سایت فالووران یکی از شناخته شده ترین سایت های ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ است. این سایت بر خلاف سایر سایت های مشابه هیچ گونه اطلاعات شخصی حساب کاربری را درخواست نخواهد کرد. در واقع عدم دریافت گذر واژه امنیتی حساب کاربری توسط چنین سایت هایی، نمایانگر امنیت بالا سایت مذکور خواهد بود. طبق آمار در دسترس سایت فالووران نیز از تعداد ریزش بسیار کمی برخودار است و همچنین پکیج های خرید لایک در این سایت به صورت تلفیقی نیز ارائه خواهند شد.

8 عالی

نقد و بررسی وب سایت لایک سنتر | از 10 چند

یکی از بهترین و معتبر ترین سایت های خرید فالوور واقعی و افزایش لایک، سایت لایک سنتر می باشد. این سایت با در اختیار دادن پکیج های ویژه و اعلام تخفیفات استثنایی بهترین خدمات را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد. از ویژگی های این سایت، پشتیبانی از خدمات و ارائه سفارشات در کمترین زمان می باشد. بنابراین توصیه می شود، به جهت خریدن لایک در اینستاگرام به این سایت مراجعه فرمایید.

7 خوب

مقدمه

اینستاگرام یکی از پر طرفدار ترین اپلیکیشن های ارتباطی می باشد. یکی از نکات حائز اهمیت در اینستاگرام دیده شدن توسط مخاطبان است. همچنین دو عامل اصلی که نمایانگر شناخته شدن صفحه اینستاگرامی هستند، لایک و کامنت می باشد.

در این برنامه هر روز میلیون ها پست و اطلاعات به اشتراک گذاشته می شود و به همین علت دیده شدن در آن چندان کار راحتی نیست. در ادامه مطالب به معرفی و بررسی ترفند خریدن لایک در ایسنتاگرام خواهیم پرداخت.

C:\Users\Almas Store\Pictures\Like-Instagram.4 (2).jpg افزایش شوکه کنند لایک با خریدن لایک در اینستاگرام

شناخته شدن صفحه اینستاگرامی

همانطور که در مطالب فوق به آن اشاره شد، دیده شدن و شناخته شدن در اپلیکیشن اینستاگرام به طور کامل وابسته به دو عامل لایک و کامنت است.

برخی افراد به جهت افزایش سود و درآمد خود بخشی از کار خود را در این اپلیکیشن به اشتراک می گذارند تا بیشتر شناخته شوند و با مخاطبان هدف خود ارتباط مستقیمی برقرار کنند.

افراد زیادی به دنبال افزایش دنبال کننده ها، بازدید، کامنت و افزایش لایک پست های منتشر شده خود هستند. اما برخی از این افراد به دنبال بازده مناسب در مدت زمانی اندک می باشند. بنابراین از ترفند های متنوعی برای افزایش دنبال کننده ها و دیده شدن صفحه خود استفاده خواهند کرد.

یکی از بهترین ترفند ها خریدن لایک در اینستاگرام می باشد. با توجه به بروزرسانی اخیر این اپلکیشن، افراد بسیار بیشتر از قبل به سمت خریدن لایک در اینستاگرام سوق یافته اند.

لایک اینستاگرام چیست و چگونه کار می کند؟ • Techbag نتیجه افزایش لایک، رشد صفحه می باشد.

تاثیر الگوریتم ها برای خریدن لایک در اینستاگرام

یکی از دلایلی که افراد به خریدن لایک در اینستاگرام روی می آورند نحوه عملکرد الگوریتم های تعبیه شده می باشد.

ساختار الگوریتم های قبلی اینستاگرام ، به گونه ای بود که زمان بندی و فاصله زمانی بین پست ها و اطلاعات ارسال شده بسیار موثر در افزایش بازدید صفحات بودند.

اما در آخرین بروزرسانی انجام شده در اینستاگرام، اساس دیده شدن در این اپلیکیشن تغییرات بسیاری اعمال شد. به گونه ای که دیگر هیچ یک از عوامل قبل موجب شناخته شدن صفحه محسوب نمی شوند.

در این بروزرسانی الگوریتم نمایش پست ها بر پایه ENGAGEMENT قرار داده شد. در واقع در این حالت افزایش دنبال کننده ها و بازدید صفحه با مشکلات بسیاری مواجه خواهد بود.

در واقع دنبال کنندگانی در صفحات بالاتر قرار خواهند گرفت که در گذشته پست های منتشر شده آن ها توسط صفحه مورد نظر لایک شده باشد. بنابراین الگوریتم بسیاری از کمپانی ها و اینفلوئنسرها دچار مشکل در دیده شدن صفحه خود خواهند شد.

به همین علت افراد و کمپاانی های بسیاری به سمت خریدن لایک در اینستاگرام یا دنبال کننده متمایل می شوند.

ترفند های افزایش لایک

همانطور که در ابتدا این مقاله به آن اشاره شد، ترفند های بسیاری جهت افزایش لایک در اینستاگرام وجود دارد. اما تفاوت اساسی این ترفند ها با هم مقدار زمان صرف شده جهت دریافت بازخورد مثبت می باشد.

البته می بایست در نظر داشت ترفند خریدن لایک در اینستاگرام، از سایر روش ها سریع تر عمل خواهد کرد و به صرف زمان و نیرو زیادی نیازمند نخواهد بود.

در ادامه مطالب به برخی از ترفند های شایع برای افزایش لایک در اینستاگرام اشاره شده است.

  • استفاده از هشتگ های شناخته شده

هشتگ ها نقش بسیار اساسی و مهمی را در افزایش لایک پست های منتشر شده ایفا خواهند کرد.

در واقع با ثبت هشتگ به همراه هر پست، موجب افزایش بازدید آن و انتقال پست مورد نظر در بخش جستجو خواهید بود.

  • انتشار محتوا در تناسب رویداد ها و مناسبت ها

این روش نیز کمک بسیاری برای افزایش لایک پست های منتشر شده خواهد کرد. تنها کافی است با توجه به مناسبت یا رویداد پیش رو محتوا های متنوعی تولید کنید.

در واقع در مناسبت های همگانی تعداد زیادی از پست های همراه با هشتگ همان رویداد در صفحه جستجو ترند می شوند. به همین ترتیب می توانید موجب افزایش بازدید و لایک صفحه خود باشید.

  • ارسال پست های محبوب

برای بیشتر دیده شدن پست ها، می توانید به دنبال تصاویر و ویدیو های محبوب و پر مخاطب باشید. در واقع بهتر است در فعالیت های صفحه خود، همواره سلیقه مخاطبان را مورد نظر قرار دهید.

اینستاگرام تعداد لایک‌ پست‌ها را مخفی می‌کند

تعداد لایک نمایشگر میزان محبوبیت محتوا است.

سایر روش های افزایش بازدید و لایک پست ها

همانطور که در مطالب فوق به آن اشاره شد، روش های متنوع و زیادی برای افزایش لایک و بازدید پست های اینستاگرامی وجود دارد.

در کنار خریدن لایک برای اینستاگرام از سایر روش ها می توان به افزایش فعالیت در صفحات اشاره کرد. به گونه ای که علاوه بر افزایش پست های منتشر شده در صفحه مورد نظر، با همان اکانت به فعالیت در سایر صفحات و پست ها بپردازید.

یکی دیگر از این روش ها برای افزایش بازدید و لایک صفحه اینستاگرام، لینک کردن سایر حساب های شبکه های اجتماعی به پست اینستاگرام می باشد.

در واقع از این طریق با یک تیر دو نشان خواهید زد، به گونه ای که مخاطبانی را در سایر شبکه های اجتماعی، جذب پست خود در صفحه اینستاگرام خواهید کرد. به همین ترتیب، به دنبال کننده های صفحه افزوده خواهد شد و در کنار آن موجب افزایش لایک پست ها نیز خواهید شد.

البته در تمامی این روش ها باید در نظر داشته باشید که نیاز به صرف زمان و نیرو زیادی خواهد بود. همچنین این نوع از فعالیت باید به طور مداوم و مکرر اعمال شود تا شما را به نتیجه دلخواه برساند.

در ادامه مطالب به معرفی بهترین سایت ها برای خریدن لایک در اینستاگرام خواهیم پرداخت.

معرفی بهترین سایت های خرید لایک

بی شک لایک در اینستاگرام تاثبر به سزایی خواهد داشت. در واقع لایک بالا موجب رشد تجارت و ضامن موفقیت شما خواهد شد.

به همین علت برای افزایش لایک در کوتاه مدت بهتر است، به خریدن لایک در اینستاگرام بپردازید. همچنین به جهت دستیابی به چنین خدماتی به سایت ها مربوط به این کار مراجعه فرمایید.

توجه به سلیقه مخاطب موجب افزایش لایک خواهد شد.

نتیجه گیری

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بهترین سایت های خریدن لایک در اینستاگرام پرداخته شد. اما در جهت تکمیل مطالب فوق باید در نظر داشت، جهت عدم تشخیص اینستاگرام در نحوه افزایش لایک، بهتر است افزایش فالوور را نیز در نظر داشته باشید. به این ترتیب شاهد رشد صفحه اینستاگرامی خود در کوتاه مدت خواهید بود.

Have your say!

0 0

نظرتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

فراموشی رمز عبور

Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

رفتن به نوار ابزار