Home » بهترین فیلم های 2021

بهترین فیلم های 2021

معرفی بهترین فیلم های 2021 که باید تماشا کرد

هنر سینما طرفداران بسیاری را در سراسر جهان مجذوب خود کرده است. سال 2021 یکی از مورد انتظارترین سال ها برای دوستداران این هنر بود چراکه به دلیل پاندمی جهانی اکران تعداد زیادی از ساخته های کارگردانان معروف در سال 2020 به این سال موکول گردید. لیست بهترین فیلم های 2021 با توجه به امتیاز آنها در Imdb و محبوبیت در میان مخاطبان، در زیر ارائه شده  است. بدین ترتیب 15 فیلم برتر رتبه بندی شده است. در این رتبه بندی تمامی ژانرهای مختلف از جمله درام، فانتزی، انیمیشن و غیره مورد توجه قرار گرفته است.

رده بندی 15 مورد از بهترین فیلم های 2021

بهترین فیلم های 2021

نقد و برسی فیلم Dune با امتیاز 8.1 در Imdb | از 10 چند

تل ماسه برگرفته از رمانی محبوب، در اکتبر سال 2021 اکران گردید و محبوبیت زیادی را کسب کرد. طرفداران این فیلم را در ابتدای لیست بهترین فیلم های 2021 قرار می دهند. این فیلم با ژانر علمی تخیلی، اولین قسمت از دو بخش مورد انتظار است. در دنیای این فیلم منبع ماده ضروری برای سفرهای بین سیاره ای انسان ها در اراکیس واقع شده که دوک و خانواده اش اداره این منطقه را بر عهده می گیرند. پسر دوک با بازی تیموتی شالامی پس از استقرار در این سیاره متوجه توانایی هایی در خود می شود.

9.5 شگفت انگيز

نقد و برسی فیلم Coda با امتیاز 8.1 در Imdb | از 10 چند

رتبه دوم لیست بهترین فیلم های 2021 فیلم Coda است. دختر نوجوانی که تنها فرد شنوا در خانواده 4 نفره خویش است، علاقه و استعداد خود را در زمینه موسیقی و خوانندگی کشف می کند. او که مسئولیت مهمی در شغل خانوادگی خود دارد در انتخاب بین علاقه و خانواده به دوراهی می رسد.

9.3 شگفت انگيز

نقد و برسی فیلم Cruella با امتیاز 7.4 در Imdb | از 10 چند

برداشتی از 101 سگ خالدار در قالب فیلمی فانتزی با محوریت اصلی شخصیت منفی این داستان می باشد. طراحی های جذاب و روایت متفاوت، آن را در لیست بهترین فیلم های 2021 جای داده است. این فیلم روایت زندگی استلا از کودکی است. او علاقه زیادی در عرصه مد دارد و به دلیل خلاقیت خود موفق به ورود به بزرگترین مرکز مد لندن می شود. اگرچه کشف شخصیت واقعی بارونس و ارتباط وی با مرگ مادر استلا او را به سمت تبدیل شدن به شخصیت کروئلا سوق می دهد.

9.1 شگفت انگيز

نقد و برسی فیلم Don’t look up با امتیاز 7.3 در Imdb | از 10 چند

این فیلم به ظاهر آخرالزمانی در واقع کمدی سیاهی است که فساد سازمانی و رسانه ای را مورد انتقاد قرار داده و در این بین بی توجهی دنیا به معضلات زیست محیطی را در قالب طنزی تلخ بیان می کند. داستان این فیلم از بهترین فیلم های 2021، از جایی آغاز می شود که کیت با بازی جنیفر لارنس از شهاب سنگی که در حال حرکت به سمت زمین است مطلع می گردد و در این بین با کمک استاد خود با هنرمندی دیکاپریو در صدد آگاه سازی جهانیان از این فاجعه بر می آید.

8.8 عالی

نقد و برسی فیلم The French dispatch با امتیاز 7.3 در Imdb | از 10 چند

این اثر با هنرمندی ستارگان متعدد، روایتی چند داستانی دارد. جدیدترین اثر وس اندرسون فیلمی در قالب درام، کمدی و عاشقانه بوده که توجه به جزئیات در آن مشاهده می شود. این اثر خاص مورد توجه سینما دوستان قرار گرفته و رتبه خوبی در میان بهترین فیلم های 2021 کسب کرده است.

8.7 عالی

نقد و برسی فیلم No Time to die با امتیاز 7.3 در Imdb | از10 چند

سری محبوب جیمز باند پس از انتظار فراوان با این دنباله در سپتامبر 2021 به پرده نمایش بازگشت. در رتبه هفتم بهترین فیلم های 2021، جیمز باند که زندگی آرامی را در پیش گرفته است به دلیل درخواست دوستی قدیمی وارد ماموریتی مرموز می شود.

8.6 عالی

نقد و برسی فیلم انیمیشن Raya and the last dragon با امتیاز 7.3 در Imdb | از 10 چند

در یک تمدن باستانی، اقوام مختلفی در صلح زندگی می کنند. اگرچه اتفاق غیر منتظره ای این صلح را در هم می شکند و جان انسان ها به خطر می افتد. رایا که درصدد نجات دنیا بر می آید باید آخرین اژدها را پیدا کند. این انیمیشن جذاب نیز یکی از بهترین فیلم های 2021 می باشد.

8.6 عالی

نقد و برسی فیلم Last night in Soho با امتیاز 7.1 در Imdb | از 10 چند

آنیا تیلور جوی که پس از سریال موفقش به محبوبیت زیادی دست یافت با این فیلم روانشناسانه و هراس انگیز به سینما آمده است. به عقیده بسیاری این فیلم از بهترین فیلم های 2021 با ژانر وحشت می باشد. داستان فیلم روایت دختری علاقمند به مد بوده که با توانایی خاص خود وارد دهه 60 میلادی می شود. اگرچه این توانایی در ابتدا جذاب به نظر می رسد اما وقایع تاریک تری در انتظار این کاراکتر است.

8.5 عالی

نقد و برسی فیلم Pig با امتیاز 7.0 در Imdb | از 10 چند

درامی تاریک و فضایی سرد با هنرمندی نیکلاس کیج می باشد. اگرچه محتوای فیلم انتقام جویی است اما خبری از صحنه های اکشن و سریع نیست. رتبه 13 از لیست بهترین فیلم های 2021، زاهدی تنها را در جنگل به تصویر آورده که پس از دزدیده شدن خوکش شروع به جستجو برای یافتن آن می کند.

8.4 عالی
  • 1
  • 2

Have your say!

0 0

نظرتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

فراموشی رمز عبور

Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

رفتن به نوار ابزار