Home » بهترین فیلم های عاشقانه ایرانی و خارجی دنیا

بهترین فیلم های عاشقانه ایرانی و خارجی دنیا

بهترین فیلم های عاشقانه ایرانی و خارجی دنیا

فیلم عاشقانه، فیلمی است که دل همه ی افراد را تحت تاثیر خود قرار می دهد. یک فیلم عاشقانه جذاب باید بتواند شما را احساسی کند. عشق همیشه داستانی زیبا و جذاب برای تمام افراد بوده است. این نوع فیلم ها همیشه مخاطبان زیادی دارند، اگر شما هم جزو افرادی هستید که به فیلم های عاشقانه علاقمندید، این مقاله را دنبال کنید.

 

بهترین فیلم های عاشقانه ایرانی

بهترین فیلم های عاشقانه

نقد و برسی فیلم تایتانیک | از 10 چند

فیلم تایتانیک در سال ۱۹۹۷ با کارگردانی جیمز کامرون ساخته شده است. در این فیلم داستان دختر و پسری از طبقات اجتماعی متضاد است که در مسافرت نافرجام عاشق هم می شوند. فیلم تایتانیک به فارسی هم ترجمه شده است. ( امتیاز این فیلم: 10/7.6)

9.9 شگفت انگيز

نقد و برسی فیلم املی | از 10 چند

در این داستان عشق به گونه ای زیبا نشان داده می شود که باعث شده فیلم املی یکی از بهترین فیلم های عاشقانه محسوب شود. کارگردان آن ژان پیر ژونه است و در سال ۲۰۰۸ این فیلم را ساخت. املی دختری جوان اهل فرانسه است که مادرش را از دست می دهد و به تنهایی زندگی می کند تا اینکه با عشق و تجربه های جدیدی روبرو می شود. (امتیاز این فیلم: 10/8.3)

9.8 شگفت انگيز

نقد و برسی فیلم لاتاری | از 10 چند

در سال ۱۳۹۶، با کارگردانی محمد حسین مهدویان تولید شده است. این فیلم داستان دو جوان عاشق است که برای ازدواج با مخالفت خانواده مواجه شده اند. تا اینکه با مسافرت دختر عاشق به دبی و ناپدید شدن آن، داستان فیلم تغییر می کند. (امتیاز این فیلم: 10.8.5)

9.5 شگفت انگيز

نقد و برسی فیلم رومئو و ژولیت | از 10 چند

این فیلم در سال ۱۹۹۶ با کارگردانی گری مارشال ساخته شده است. رومئو و ژولیت دختر و پسر جوانی هستند که خانواده های آنان با هم دشمنی دارند و این دو عاشق در آتش عشق خود می سوزند. . ( امتیاز این فیلم: 10/7.6)

9.5 شگفت انگيز

نقد و برسی فیلم من پیش از تو | از 10 چند

فیلمی با کارگردانی تی شروک در سال ۲۰۱۶ تولید شده است. داستان مردی ثروتمند است که در جوانی بر اثر اتفاقی فلج می شود. دختری شاد برای کار کردن به منزل او می رود و داستان از اینجا شروع می شود. ( امتیاز این فیلم: 10/7.4)

9.5 شگفت انگيز

نقد و برسی فیلم تولد یک ستاره | از 10 چند

فیلمی با کارگردانی بردلی کوپر که در سال ۲۰۱۸ تولید شده است. داستان خواننده ی مشهوری است که به الکل اعتیاد دارد و با دختری به نام الی که خواننده ای نه چندان معروف است در یک کافه آشنا می شود. این دختر تنها در کافه ها آواز می خواند تا اینکه با خواننده مشهور آشنا می شود و داستان زندگیش تغییر می کند. این فیلم داستان عاشقانه ی این دو نفر را بیان می کند. (امتیاز این فیلم: 10/7.7)

9.4 شگفت انگيز

نقد و برسی فیلم خداحافظ دختر شیرازی | از 10 چند

این فیلم در سال ۱۳۹۷ ساخته شده است. داستان شبنم، زن مجردی است که از شوهرش جدا شده و با دخترش زندگی می کند. او نسبت به همه ی مرد ها بدبین شده است تا اینکه فردی جدید وارد زندگی او می شود و زندگی اش تغییر می کند. (امتیاز این فیلم: 10/6.3)

9.3 شگفت انگيز

نقد و برسی فیلم بخت پریشان ما | از 10 چند

فیلمی عاشقانه با کارگردانی جاش بون در سال ۲۰۱۴ تولید شده است. این فیلم داستان دختری به نام هیزل است که بیماری لاعلاج دارد. با وارد شدن یک پسر به زندگی اش کاملا حال و هوای هیزل و زندگی او عوض می شود. (امتیاز این فیلم: 10/7.7)

9.3 شگفت انگيز

نقد و برسی فیلم شبی که ماه کامل شد | از 10 چند

این فیلم به کارگردانی نرگس آبیار در سال ۱۳۹۷ساخته شده است. داستان دختری از جنوب تهران است که عاشق می شود و بعد از ازدواج مجبور به مهاجرت از ایران است. ( امتیاز این فیلم: 10/7.6)

9.2 شگفت انگيز
  • 1
  • 2

سخن پایانی

هر سال تعداد زیادی فیلم عاشقانه و رمانتیک خارجی و ایرانی تولید می شود که ممکن است با انواع درام، کمدی و حتی اکشن هم ادغام شوند. بسیاری از افراد به دنبال جستجوی لیستی از فیلم های عاشقانه هستند، به همین دلیل در این مقاله سعی کردیم برای این افراد لیستی از بهترین فیلم های عاشقانه را معرفی کنیم.

Have your say!

0 0

نظرتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

فراموشی رمز عبور

Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

رفتن به نوار ابزار