Home » بهترین سایت دانلود فیلم و سریال خارجی

بهترین سایت دانلود فیلم و سریال خارجی

معرفی سایت دانلود فیلم

نقد و برسی الماس مووی | از 10 چند

در این سایت سریال ها و فیلم ها را براساس شبکه ای که از آن پخش شده اند دسته بندی می کنند. جستجوی پیشرفته دارد به این صورت که فقط کافی است نام کشور سازنده، امتیاز فیلم یا سریال در imdb، سال ساخت، ژانر و... را سرچ کرده و سپس نتایج حاصله را به راحتی مورد بررسی قرار داده و بهترین را برای تماشا انتخاب کنید.

9.6 شگفت انگيز

نقد و برسی سایت هستی دی ال | از 10 چند

آرشیو کامل این سایت از تمامی فیلم و سریال ها تولیدی باعث شده که به عنوان یکی از عضوهای ثابت بهترین سایت های دانلود فیلم باشد. به علاوه لینک بسیاری از مراسم هایی که در جهان تحت عنوان صنعت فیلم سازی اجرا شده اند را برای تماشا در اختیارتان می گذارد. فیلم و سریال هایی که در این سایت هستند را می تواند تنها با پرداخت مبلغی مناسب دانلود نمایید. مستندهای بسیاری از زمینه های متنوع با زیرنویس یا دوبله در اختیار علاقه مندان به این زمینه قرار داده شده است.

9.5 شگفت انگيز

نقد و برسی سایت MOBOMOVIEEZ.BUZZ | از 10 چند

شما در این سایت می توانید فیلم و سریال مورد نظر خود را براساس سال تولید، کشور سازنده، ژانر دلخواه و... جستجو نماید و از تماشای آن لذت ببرید. علاوه بر دسته بندی آثار سینمایی و سریالی بر اساس ژانر و کشور سازنده دسته بندی دیگری تخت عنوان سال تولید دارا است که کار را برای کسانی که می خواهند به عنوان مثال فقط فیلم های دهه 90 را نگاه کنند آسان می نماید.

9.4 شگفت انگيز

نقد و برسی سایت دیجی موی | از 10 چند

از بهترین سایت دانلود فیلم به صورت رایگان سایت دیجی موی است که تمامی فیلم و سریال های خارجی را با زیرنویس فارسی چسبیده در اختیار کاربران قرار می دهد تا وقت شان را برای جستجوی زیرنویس فارسی هماهنگ و متناسب با فیلم هدر ندهند. به علاوه بخشی از فیلم ها نیز دارای دوبله می باشد که کار را برای کاربرانی که تحصیلات ندارند و یا نمی توانند زیرنویس را به تندی بخوانند راحت می کند.

9.3 شگفت انگيز

نقد و برسی HYMVZ.CO | از 10 چند

این سایتی که برای فیلم و سریال خدمت تان معرفی می نماییم تمامی فیلم و سریال ها را بر اساس کشور سازنده دسته بندی کرده که خب یک ویژگی خوب برای تماشاگران این صنعت است. به علاوه یک آرشیو کامل دارد که بهترین و ماندگارترین دیالوگ ها و صحنه های فیلم های جهان را دارا است.

9.2 شگفت انگيز

نقد و برسی سایت دانلود روز | از 10 چند

در این سایت شما می توانید تمامی فیلم های تاریخ سینما را از گذشته تا به امروز مشاهده نمایید. به علاوه که لیستی از بهترین های سینما را در اختیارتان قرار می دهد که خوب کار انتخاب را برای شما راحت می نماید. تنها نکته ای که در رابطه با این سایت است مربوط به عضویت آن می باشد شما باید از طریق دعوت نامه ای که یکی از اعضا فعال سایت برایتان فرستاده به عضویت آن در بیایید.

9.1 شگفت انگيز

نقد و برسی سایت IMOVIES-DL.SHOP | از 10 چند

برترین و قشنگ ترین فیلم های تاریخ imdb را در دسترس کاربران قرار می دهد و به راحتی می توانید آنها را دانلود نمایید. آرشیوی کامل از معرفی تمامی نویسندگان، کارگردانان و بازیگران زن و مرد را دارا است و به طور اختصار یک معرفی از فرد مورد نظر را در اختیارتان می گذارد. تمامی برنامه ها و اشخاصی که در مراسم های گلدن گلوب، اسکار، بفتا و... معرفی شده باشد را در اختیارتان می گذارد که خوب همین ویژگی است که آن را متمایز کرده و در رده بهترین سایت دانلود فیلم قرار داده است.

9 شگفت انگيز

نقد و برسی سایت 30نما | از 10 چند

برای دسترسی به این سایت شما باید در ابتدا از فیلترشکن استفاده نمایید اما به صورت کلی اگر اپلیکیشن آن را دانلود کنید و بر روی ویندوز و یا گوشی نصب نمایید دیگر نیازی به اتصال فیلترشکن نیست. در ادامه باید گفت این سایت که یکی از بهترین سایت دانلود فیلم است دارای دسته بندی برنامه های مختلف از جمله: سینمایی، مینی سریال، انیمیشن، مینی انیمیشن و... می باشد. اینترنت پر سرعت به شما کمک می نماید که به صورت آنلاین فیلم و سریال ها را با زیرنویس فارسی و یا انگلیسی تماشا کنید. تمامی فیلم هایی که بر روی پرده سینما در ایران و یا جهان را باشد برای شما نمایش خواهد داد و شما را از تمامی اخبار سینمایی در همه جای جهان آگاه خواهد کرد.

8.9 عالی

نقد و برسی سایت وارز یا WIR26.SITE | از 10 چند

از بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال خارجی جدید و حتی قدیمی با بالاترین کیفیت می توان به این سایت اشاره کرد. در اینجا کاربران می توانند که فیلم های قدیمی کمتر دیده شده را با کیفیت متفاوت دانلود کرده و تماشا نمایند. از مزایای خوب این سایت مربوط به دسته بندی ژانرهای متفاوت است به علاوه که دارای آرشیو دانلود قوی می باشد و قبل از دانلود شما می توانید خلاصه و اطلاعاتی در رابطه با فیلم و سریال مورد نظر را ببینید. دانلود فیلم، موسیقی، سریال و... از این سایت غیر رایگان می باشد. بعضا برخی از سایت ها برای دسترسی نیاز به فیلتر شکن دارند اما سایت وارز بدون نیاز به فیلرشکن بالا می آید.

8.8 عالی

در دنیای امروزی دانلود فیلم و سریال با بهترین کیفیت چیزی است که همه افراد به دنبال آن هستند. نیاز نیست که به دنبال دانلود فایل از سایت های غیر قانونی باشید ما قصد داریم لیستی از بهترین سایت دانلود فیلم را به صورت قانونی برای شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. البته که همه ما به دنبال سایت هایی هستیم که به صورت رایگان فیلم و سریال را بتوانیم از آنها دانلود کنیم. بروز و معتبر بودن منبع دانلود فیلم و سریال بسیار مهم است چرا که حجم تولیدات امروزه بالا بوده و هر روز یک سریال و یا فیلم جدید آماده می گردد. شما می توانید فیلم و سریال هایی که در هالیوود، بالیوود، نالیوود، پنجابی و… تولید می گردند را از این سایت ها دانلود و تماشا نمایید.

بهترین سایت دانلود فیلم و سریال خارجی

Have your say!

0 0

نظرتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

فراموشی رمز عبور

Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

رفتن به نوار ابزار