Home » معرفی بهترین سایت خرید عطر و هر آنچه که باید درباره خرید اینترنتی عطر بدانید

معرفی بهترین سایت خرید عطر و هر آنچه که باید درباره خرید اینترنتی عطر بدانید

معرفی بهترین سایت خرید عطر و هر آنچه که باید در باره خرید اینترنتی عطر بدانید

بهترین سایت خرید عطر

نقد و بررسی سایت عطر لیلیوم | از 10 چند

آخرین گزینه ای که به عنوان بهترین سایت خرید عطر خدمت شما معرفی می کنیم فروشگاه عطر لیلیوم است. وب سایت این فروشگاه وجوه تشابه زیادی با گزینه های معرفی شده پیشین دارد با این تفاوت که توضیحات در خصوص عطر های ارائه شده در این فروشگاه بسیار کامل، دقیق و مفصل است. بدین ترتیب می توانید با خیال راحت بدون استشمام رایحه عطر مورد نظر، تصور درستی از محصول دریافتی داشته باشید. علاوه بر توضیحات محصول در عطر لیلیوم، بخش نظرات مشتریان نیز می تواند به شما در خرید اینترنتی عطر کمک کند.

9.4 شگفت انگيز
بهترین سایت خرید عطر

نقد و بررسی سایت فرانس پاریس | از 10 چند

این فروشگاه اینترنتی عطر علاوه بر ارائه انواع برند های داخلی و خارجی، منبع بسیار کاملی از اطلاعات مفید در خصوص خرید عطر ها را ارائه می کند. اگر از علاقه مندان اخبار، اطلاعات و دانستنی های دنیای عطر ها باشید، بخش «دانستنی ها» در وب سایت فرانس پاریس می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند. دسته بندی محصولات در این فروشگاه ویژگی قابل قبولی دارد اما آن چه که فرانس پاریس را به یکی از بهترین سایت های خرید عطر در ایران بدل می کند شرایط فروش ویژه (تخفیف ها) و همچنین توصیف های دقیق و کامل از ویژگی های محصولات است. فرانس پاریس یک کالکشن کامل از انواع عطر ها را در دسترس مشتریان قرار می دهد؛ شما می توانید بیش از 100 برند معتبر داخلی و خارجی را در این وب سایت جست و جو و بررسی نمایید.

9 شگفت انگيز
بهترین سایت خرید عطر

نقد و بررسی سایت عطر الیسا | از 10 چند

یکی از فروشگاه های آنلاین و معتبر عطر در ایران «الیسا» است که به منظور اطمینان خاطر مشتریان انواع ضمانت های لازم را به صورت کتبی ارائه می کند. نخستین ویژگی برای بهترین سایت های خرید عطر این است که محصول خود را از نظر اصالت و کیفیت تضمین نمایند. علاوه بر این فروشگاه انلاین عطر الیسا برای مشتریان خود شرایط فروش ویژه و کارت های هدیه یا کد های تخفیف قرار می دهد که یکی از نکات قابل توجه است. دسته بندی محصولات نیز در این فروشگاه امکان خرید و یافتن محصولات را بسیار راحت می کند. با مراجعه به وب سایت الیسا می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را صرف نظر از نوع برند، زنانه، مردانه، رایحه ملایم، خنک و تند و یا حتی بر اساس قیمت پیدا کنید.

8.4 عالی
بهترین سایت خرید عطر

نقد و بررسی سایت عطر افشان | از 10 چند

یکی از بهترین ویژگی های فروشگاه عطرافشان بدون شک بخش «عطرگرام» آن است که مشتریان تصاویر محصول دریافتی را به همراه توضیح مفصلی از تجربه استفاده در این بخش قرار می دهند. معمولاً بهترین سایت خرید عطر تلاش می کند تا به جای توضیح و تبلیغ محصولات خود، به مشتریان اجازه دهد تا این کار را برایش انجام دهند که «عطرافشان» به خوبی از این تکنیک بهره برده است. نکته مثبت دیگر این است که شما می توانید در قسمت عطرگرام سوالات خود را در خصوص محصول کامنت کنید تا آن مشتری در صورت امکان پاسخ شما را بدهد. دسته بندی محصولات، تنوع عطر ها، ارائه انواع برند های معتبر و همچنین ارائه سمپل همگی از جمله مواردی است که این سایت را به یکی از بهترین سایت های خرید عطر در ایران بدل کرده است.

7.5 خوب
بهترین سایت خرید عطر

نقد و بررسی سایت عطرکده | از 10 چند

یکی دیگر از بهترین سایت های خرید عطر، فروشگاه آنلاین «عطرکده» است. این فروشگاه اغلب برند های معتبر و جهانی را با کیفیت اوریجینال عرضه می کند. علاوه بر این امکان انجام خرید آنلاین از طریق اپلیکیشن موبایل «عطرکده» نیز وجود دارد که از نظر کاربری، امکانات جست و جو و ذخیره عطر های مورد نظر و همچنین دسترسی به بخش های مختلف سایت، خدمات قابل توجهی را فراهم کرده است. شما همچنین می توانید با مراجعه به صفحه اینستاگرام این فروشگاه از نظرات مشتریان در خصوص محصولات مختلف و نوع ارائه خدمات مطلع شوید. اپلیکیشن و صفحات شبکه های اجتماعی کار قضاوت را در مورد بهترین سایت خرید عطر بسیار آسان می کنند. علاوه بر دسته بندی های رایج برای عطر ها، امکان بازدید از اسمارت کالکشن فروشگاه عطرکده نیز وجود دارد که گزینه های متنوعی در آن یافت می شود.

7 خوب

معرفی بهترین سایت خرید عطر و هر آنچه که باید در باره خرید اینترنتی عطر بدانید

گاهی اوقات انتخاب عطر مناسب کمی دشوار است زیرا انواع مختلفی از رایحه ها وجود دارند و حتی اگر شخصی گزینه خاصی را به شما معرفی کند، ممکن است آن عطر با ذائقه شما مطابقت نداشته باشد. علاوه بر این دسترسی به فروشگاهی که با ارائه محصولات متنوع بتواند پاسخگوی انواع سلایق باشد برای همه مقدور نیست. اینجاست که گزینه خرید اینترنتی عطر مطرح می شود. با این وجود پیدا کردن بهترین سایت خرید عطر نیز دردسر های خود را دارد.

بهترین سایت خرید عطرخرید اینترنتی عطر

خرید اینترنتی عطر مزایای زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. تقریباً هر عطری را می توانید به صورت آنلاین خریداری نمایید (حتی عطرهای کمیاب و یا نمونه هایی که تولید آن ها متوقف شده است)؛ علاوه بر این امکان بررسی و مقایسه قیمت ها یا حتی آگاهی از شرایط فروش ویژه نیز برای شما فراهم است. با این حال برای خرید آنلاین عطر، علاوه بر دقدقه یافتن بهترین سایت خرید عطر سؤالات دیگری نیز برای خریداران مطرح می شود؛ چگونه می توان از اصل یا تقلبی بودن عطر اطمینان حاصل کرد؟ با توجه به عدم امکان استشمام بوی عطر، چگونه باید گزینه مناسب را انتخاب نمود؟ و بسیاری سوالات دیگر.

بهترین سایت خرید عطرخرید آنلاین عطر از طریق اپلیکیشن های فروشگاه عطر

این مقاله مختصر، راهنمای جامعی را برای خرید آنلاین عطر و همچنین معرفی چند مورد از بهترین سایت های خرید عطر را پیش روی شما قرار خواهد داد تا خرید بعدی خود را بدون کمترین مشکلی به انجام برسانید.

برای بررسی بهترین سایت خرید عطر نخست باید با واژگان مرتبط با معرفی و بررسی عطر ها آشنا شوید

بهترین روش انتخاب اینترنتی عطر ها و بررسی ویژگی های آن ها از روی توصیف های مطرح شده در سایت ها این است که ابتدا کمی وقت بگذارید و واژگان مرتبط با توصیف عطر را به درستی بشناسید. نگران نباشید، نیازی نیست که با فراگیری نام ترکیبات شیمیایی و فرمولاسیون عطر ها خود را سردرگم کنید. ما در اینجا برخی از رایج ترین اصطلاحات را به شما معرفی می کنیم. در نظر داشته باشید که بهترین سایت خرید عطر، محصول خود را طریق همین عبارات به شما معرفی می کند.

سیاژ عطر

نخستین عبارت، سیاژ است که از آن برای توصیف قدرت یک عطر استفاده می شود. اگر عطری دارای سیاژ ضعیفی باشد یعنی نمی توانید رد بوی آن را دنبال کنید مگر این که بینی خود را به محل پاشیده شدن عطر (به طور مثال مچ دست یا روی لباس) نزدیک کنید. عطر های با سیاژ قوی یک خط بو هنگام عبور فرد از خود به جای می گذارند که در نظر اول شاید بسیار ایده آل باشد اما فروشندگان بهترین سایت های خرید عطر معتقدند که نمی شود از این عطر ها در همه موقعیت ها (به طور مثال در مطب پزشک یا در کنار افراد دارای میگرن) استفاده کرد.

بهترین سایت خرید عطرسیاژ عطر

ماندگاری

این واژه بسیار ساده است و به طور کل به مدت زمان باقی ماندن اثر عطر روی محل مورد استفاده اشاره دارد. اغلب افراد به دنبال ماندگاری بالای عطر هستند تا سیاژ قوی؛ البته باید توجه داشت ماندگاری به مدت زمانی اشاره دارد که نت های عطر قابل ادراک است. برخی از عطر ها پس از گذشت زمان مشخصی رایحه ای غیر از نت های خود را ساتع می کنند. بهترین سایت خرید عطر، فروشگاهی است که در رابطه با مدت زمان ماندگاری عطر ها اطلاعات درست را درج کرده باشد.

نت های عطر

نت های یک عطر مجموع روایح آن عطر هستند. به طور معمول عطرها از یک نت بالایی که در همان بدو استفاده قابل استشمام است و آغاز ماجراجویی عطر را شکل می دهد، نت میانی که پس از مدتی (بین 15 تا 60 دقیقه) به مشام می رسد و شما را به سمت نت پایانی که پس از این مدت زمان قابل درک است هدایت می کند و نت های پایانی و که بیشترین ماندگاری را دارد، تشکیل می شوند. بهترین سایت های خرید عطر توصیفات دقیقی از انواع نت های عطر و ماندگاری آن ها ارائه می کنند.

بهترین سایت خرید عطرنت های عطر

آشنایی با برند ها و برخی از رایحه های رایج پیش از خرید آنلاین عطر

پس از آشنایی با واژگان رایج برای توصیفات عطر ها می توانید برخی از برند های معتبر را در اینترنت شناسایی و بررسی نمایید. برای این کار علاوه بر توضیحات تولیدکننده عطر، بخش نظرات نیز می تواند راهنمایی مناسبی برای انتخاب عطر مورد نظر شما باشد.

با توجه به این که بهترین سایت های خرید عطر برای توصیف نت های عطر از اصطلاحاتی مانند عطر مرکبات، اسانس وانیل شرقی یا نام گل ها استفاده می کنند، اگر پیش زمینه ای از اسانس مورد نظر ندارید سعی کنید با مراجعه به گل فروشی ها یا سایر مکان های مرتبط تجربه استشمام این رایحه ها را به دست آورید.

بهترین سایت خرید عطربرند های مختلف عطر

از فروشگاه های اینترنتی معتبر خرید خود را انجام دهید

بهترین سایت های خرید عطر را برای سفارش دادن انتخاب کنید؛ اگر محلی که از آن خرید می کنید در ارائه عطر های اصل چندان خوشنام نباشد، تمام تلاش های شما تا به این جا بی نتیجه خواهد بود زیرا عطر های تقلبی هرگز با توصیف های ارائه شده توسط فروشنده و یا وب سایت مطابقت نخواهند داشت. تمام موارد ارائه شده تا به این جا برای این است که بتوانید بدون استشمام عطر و تنها از روی اطلاعات فروشنده، تصور درستی از رایحه و سایر ویژگی های آن داشته باشید.

بهترین سایت خرید عطرخرید از فروشگاه آنلاین عطر

بهترین سایت های خرید عطر در ایران کدامند؟

شما نیاز ندارید که تمام اینترنت را برای یافتن بهترین سایت خرید عطر زیر و رو کنید و خود را در معرض ریسک خرید اشتباه قرار دهید. تیم حرفه ای ما با بررسی دقیق فروشگاه های آنلاین عطر در کشور تعدادی از بهترین سایت های خرید عطر را شناسایی کردند که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد. اما پیش از آن، ذکر این نکته ضروری است که ترتیب معرفی این سایت ها هیچ ارتباطی با رتبه بندی آن ها ندارد.

بهترین سایت خرید عطر

Have your say!

0 0

نظرتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

فراموشی رمز عبور

Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

رفتن به نوار ابزار