Home » نقد و بررسی شرکت استودیو عکاسی صنعتی ناین | از 10 چند

نقد و بررسی شرکت استودیو عکاسی صنعتی ناین | از 10 چند

این مرکز در سال 1392 تاسیس شد. این شرکت عکاسی صنعتی دارای بهترین تجهیزات و ابزارهای پیشرفته عکاسی است. هدف آن ها ارائه بهترین خدمات و رضایت مشتری است. استودیو ناین به دلیل تفاوت سبک کاری و داشتن خلاقیت هایی که دارد، باعث شده تا نسبت به سایر شرکت های عکاسی صنعتی بهتر عمل کند. همچنین دارای مرکزی هستند که، عکاسان آموزش دیده اند تا در گروه های مختلف بتوانند در زمینه عکاسی صنعتی فعالیت کنند. لازم به ذکر است این شرکت جزء بهترین شرکت عکاسی صنعتی است و دارای چهار شرکت دیگر در زیر مجموعه خود هستند و همه آن ها با یکدیگر در زمینه عکاسی صنعتی فعالیت دارند. نام آنها در زیر آورده شده است:

  • استودیو عکاسی محصول دیجی پیک: خدمات آن ها عکاسی از محصولات بوده و به صورت تخصصی در این لاین فعالیت می کنند. برای افرادی که قصد زدن فروشگاه های آنلاین دارند، مناسب ترین گزینه است.
  • آکادمی آموزش عکاسی صنعتی ناین: کلاس های حرفه ای برای آموزش عکاسی صنعتی پیشرفته در این زیر مجموعه ادامه دارد و برای صنایع تولیدی کشور بهترین آموزش ها را می بینند.
  • استودیو عکاسی پروناین: خدمات عکاسی مدلینگ و پرسوناژ برندینگ در این بخش صورت می گیرد.
  • مجموعه فیلمبرداری صنعتی ناین: تمامی فیلمبرداری های صنعتی و تدوین آنها در این زیر مجموعه شکل می گیرد.
8
عالی

نظرتان را بنویسید!

0 0

نظرتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

فراموشی رمز عبور

Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

رفتن به نوار ابزار